Het overdragen van een domein naam
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Probleem met mijn forumpakket, mijn credits of andere betaalde functies
Pagina 1 van 1• Deel
Het overdragen van een domein naam
Het overdragen van een domein naam |
Beste leden, het is mogelijk om een persoonlijke domein naam te hebben. Lees a.u.b. deze tutorial voor meer informatie: Persoonlijke Domein naam Maar, is uw domein naam eenmaal aangekocht of aangeboden via Actieforum dan is het niet meer mogelijk om de domein naam over te dragen aan een andere domein naam host. Domeinen aangekocht via Actieforum zijn uitsluitend toegewezen aan Actieforum forums. De reden hiervoor, het overdragen van domein namen kan vele problemen veroorzaken zoals:
Als gevolg daarvan, heeft Actieforum besloten om dit proces te stoppen. Als U uw domein naam wilt overdragen aan een andere domein naam host, dan dient U te wachten totdat de geldigheidsduur van de domein naam verlopen is (één jaar na de aankoop datum). Als de domein naam is verlopen, is er nog steeds een wachttijd voordat de domein naam weer beschikbaar is. Deze wachttijd is niet afhankelijk van onze service maar van de Godaddy service. (Ongeveer 60 dagen) Na de wachttijd, kunt U de domein naam weer aankopen. Bedankt voor uw begrip |
Laatst aangepast door Joost op ma 9 jul 2018 - 19:56; in totaal 5 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» domein naam
» Persoonlijke Domein naam
» domein maar naam forum veranderen??
» een gekochte domein naam opnieuw veranderen..
» Een emailbox aanmaken of een doorverwijzing van mijn domein naam
» Persoonlijke Domein naam
» domein maar naam forum veranderen??
» een gekochte domein naam opnieuw veranderen..
» Een emailbox aanmaken of een doorverwijzing van mijn domein naam
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Probleem met mijn forumpakket, mijn credits of andere betaalde functies
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: