een gekochte domein naam opnieuw veranderen..
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
een gekochte domein naam opnieuw veranderen..
beste mensen
ik heb onlangs een domein naam aangekocht via forumotion maar ik wil die domein naam terug veranderen maar ik wil niet dat m'n database verwijdert wordt :S
ik wil dat m'n forum hetzelfde blijft, dat al m'n users zelfde blijven en dat al de topics nog bestaan.. het enige dat ik wil, is een ander domain name aankopen..
ik heb opnieuw 1600 points aangeschaft maar ik weet niet hoe ik m'n domein naam moet veranderen plsssss help :S
ik heb printscreen gedaan, en dit komt als bericht op:
ik heb al zoveel betaald :S
grtz
ik heb onlangs een domein naam aangekocht via forumotion maar ik wil die domein naam terug veranderen maar ik wil niet dat m'n database verwijdert wordt :S
ik wil dat m'n forum hetzelfde blijft, dat al m'n users zelfde blijven en dat al de topics nog bestaan.. het enige dat ik wil, is een ander domain name aankopen..
ik heb opnieuw 1600 points aangeschaft maar ik weet niet hoe ik m'n domein naam moet veranderen plsssss help :S
ik heb printscreen gedaan, en dit komt als bericht op:
ik heb al zoveel betaald :S
grtz
Admin- Beheerder
-
Registratie : 03-11-06
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: een gekochte domein naam opnieuw veranderen..
ik bedoel dat ik die www.bboyturkey.com opnieuw wil veranderen!!!
ik heb al een purchased domain name gekocht van editboard forumotion... namelijk www.bboyturkey.com maar die wil ik opnieuw veranderen... heb onlangs opniew 1600 points gekochtttttt maar kan m'n domain name niet veranderen!!! pls helpppppppp want heb al zoveel geld besteed aan deze ding!!!!!!!!! :S
grtzzzzzz
ik heb al een purchased domain name gekocht van editboard forumotion... namelijk www.bboyturkey.com maar die wil ik opnieuw veranderen... heb onlangs opniew 1600 points gekochtttttt maar kan m'n domain name niet veranderen!!! pls helpppppppp want heb al zoveel geld besteed aan deze ding!!!!!!!!! :S
grtzzzzzz
Re: een gekochte domein naam opnieuw veranderen..
Ik zal even antwoord geven op je vraag.
Als je eenmaal een domein hebt gekocht, kun je hem niet meer veranderen. Je zult dus moeten wachten tot de domeinnaam verlopen is (als je je points niet wilt verspillen) en dan opnieuw een domeinnaam moeten aanvragen.
Sorry, het is niet anders.
Als je eenmaal een domein hebt gekocht, kun je hem niet meer veranderen. Je zult dus moeten wachten tot de domeinnaam verlopen is (als je je points niet wilt verspillen) en dan opnieuw een domeinnaam moeten aanvragen.
Sorry, het is niet anders.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» domein maar naam forum veranderen??
» domein naam
» Naam veranderen
» naam veranderen van lid
» kan ik de naam van Admin veranderen?
» domein naam
» Naam veranderen
» naam veranderen van lid
» kan ik de naam van Admin veranderen?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: