forum moet volledig beschermd worden ?
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
forum moet volledig beschermd worden ?
mijn gebruikers klagen dat indien iemand de url zou kennen deze al onze boodschappen kunnen lezen ?
hoe kunnen we hier iets aan doen ?
Bedankt voor de snelle reactie.
hoe kunnen we hier iets aan doen ?
Bedankt voor de snelle reactie.
Re: forum moet volledig beschermd worden ?
Dat klopt niet. Je moet, als via de permissies de toegang tot bepaalde onderdelen is beperkt, wel degelijk ingelogd zijn om berichten in die onderdelen te kunnen bekijken.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bedankt bLACKADDER ... dit ziet er reeds veel beter uit !
bedankt voor je snelle opvolging
gewoon bij permissies instellen dat mensen wel de forums kunnen zien, maar de topics verder niet kunnen zien. Dan kunnen ze alleen op index pagina en portal, maar verder komen ze nergens bij. Daarvoor moet je dan lid zijn.
(Enige nadeel hiervan is dat het een hele slechte forumpromotie is, gezien een gast niet precies kan zien waar het over gaat.)
(Enige nadeel hiervan is dat het een hele slechte forumpromotie is, gezien een gast niet precies kan zien waar het over gaat.)
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tom Vanheusden schreef:bedankt bLACKADDER ... dit ziet er reeds veel beter uit !
Dan neem ik aan dat je vraag beandwoord is?
Zo niet dan hoor ik het wel
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» forum volledig privé maken?
» Forum mag verwijderd worden
» Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
» Hoe moet ik mijn log centreren? [opgelost]
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
» Forum mag verwijderd worden
» Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
» Hoe moet ik mijn log centreren? [opgelost]
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: