Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
+22
Joost
VJ.
dragonwings236
Adormine
Godmother
Wazilikie
fatima
Evyie
snowy
Burgemeester Lisa
Coriena
Caroline
nicopsp
Millies
Yannis
Scully
Ivy
LuxuriousMoments
Gonny
Okaidowolf
kloaknet
Mystic
26 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 3• Deel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
Beste ActieForum,
Ik wilde zonet naar mijn forum en krijg ik de melding dat de webpagina niet kan worden gevonden. (Niet de pagina van Actieforum, maar van de pagina die je meestal krijgt als je geen internetverbinding hebt bijv.)
Ik heb gewoon internet dus zal het aan de pagina liggen. Zelfs als ik het forum wil bereiken via een domein dat aangemaakt is met het gratis nl.ae kom ik er ook niet op ;(
Ik kan mijn forum dus niet meer berijken...Wat nu?
-Mystic
Ik wilde zonet naar mijn forum en krijg ik de melding dat de webpagina niet kan worden gevonden. (Niet de pagina van Actieforum, maar van de pagina die je meestal krijgt als je geen internetverbinding hebt bijv.)
Ik heb gewoon internet dus zal het aan de pagina liggen. Zelfs als ik het forum wil bereiken via een domein dat aangemaakt is met het gratis nl.ae kom ik er ook niet op ;(
Ik kan mijn forum dus niet meer berijken...Wat nu?
-Mystic
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
Dit zal waarschijnlijk een actieforum breed probleem zijn. Wellicht wordt er een update uitgevoerd of is er ergens een storing. Zelf heb ik er bij 2 fora ook last van!
Ik heb er ook last van, één van m'n gewone leden kan het forum gewoon bezoeken, terwijl juist bij mij kan internet het forum niet vinden. Ik dacht dat het gewoon aan m'n wifi lag, aangezien ik de laatste tijd alleen maar problemen er aan ondervind, maar als het is wat jullie zeggen, is dit werkelijk een probleem
Okaidowolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 12-10-12
Oprichter : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik denk dat het inderdaad een update is ofso, want andere fora die ik ken werken ook niet ;(
Ik w8 wel gewoon even af. Hopelijk is het snel opgelost
Ik w8 wel gewoon even af. Hopelijk is het snel opgelost
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Ik kan ook niet online op mijn forum, vanochtend nog wel
Ik wacht het maar even af.
Ik wacht het maar even af.
Hier zelfde probleem, waarschijnlijk gewoon een probleem ergens. Al is het vreemd dat sommige andere het wel doen.
Ik kan er ook niet in, maar het gekke is dat mijn mede-modjes er wel in kunnen. Weet iemand wat er aan de hand is?? Ik gebruik Firefox, en UPC. Zit daar een verband in?? Maar google chrome, en IE doen het ook niet.
Wat betreft chrome en IE heb je helemaal gelijk in! Zelf gebruik ik chrome, en deze deed het niet, toen ik IE uitprobeerde werkte dit ook niet, maar nou ben ik op een ander, safari namelijk, en ook hier lukt het niet.
En nog iets, blijkbaar kan hij bij mij het forum niet terugvinden, maar als ik een lid(ex-admin) vraag om even in te loggen op m'n account, hij kan namelijk wel nog gewoon op het forum, kan hij nog gewoon op mijn account inloggen.
En nog iets, blijkbaar kan hij bij mij het forum niet terugvinden, maar als ik een lid(ex-admin) vraag om even in te loggen op m'n account, hij kan namelijk wel nog gewoon op het forum, kan hij nog gewoon op mijn account inloggen.
-
het is heel vreemd, ik heb 2 fora onder beheer en ben lid van een andere. Allemaal van actieforums.com. Geen van 3 kan ik in. Ik heb al in mijn eigen computer bij de firewall zitten neuzen. Dat is het ook niet. Heb jij misschien ook UPC als provider??
Ik kan op dit moment van de vijf fora waar ik op zit op twee er niet in. De andere drie doen het wel gewoon. en www.actieforum.com doet het ook niet.
Bij mij lukte actieforum ook net niet op chrome
En ik weet niet eens wat voor provider we hebben, dat is werk voor m'n vader, hij houdt zich daar mee bezig
En ik weet niet eens wat voor provider we hebben, dat is werk voor m'n vader, hij houdt zich daar mee bezig
-
Ik heb niet Google chrome en t online als provider. Ik denk dat het probleem bij actieforum zelf ligt.
Goedemorgen,
Ik kan wel onder google chrome op het forum komen, maar ik krijg meldingen van mijn leden dat zij er ook niet op kunnen komen. Word er inmiddels aan gewerkt dat iemand weet, of moeten wij als beheerders iets aanpassen.
Graag hoor ik wat ik kan doen.
Alvast bedankt.
Renate
Millies.actieforum.com
Ik kan wel onder google chrome op het forum komen, maar ik krijg meldingen van mijn leden dat zij er ook niet op kunnen komen. Word er inmiddels aan gewerkt dat iemand weet, of moeten wij als beheerders iets aanpassen.
Graag hoor ik wat ik kan doen.
Alvast bedankt.
Renate
Millies.actieforum.com
Hier ook nog hetzelfde probleem kan niet op mijn forums.
Ik zie helaas nog geen berichten van beheerders of zo hier. Hoop dat dit snel word opgepikt.
Ook hier problemen met de bereikbaarheid van mijn forum.
Zelf kan ik er al sinds gistermiddag niet opkomen en van diverse leden begrijp ik, dat de één er wel op kan en de ander niet.
Ook het Engelstalige ondersteuningsboard is niet bereikbaar voor mij.
Kan hier z.s.m. naar gekeken worden? Dit lijken mij wel voldoende meldingen inmiddels om actie te ondernemen.
Zelf kan ik er al sinds gistermiddag niet opkomen en van diverse leden begrijp ik, dat de één er wel op kan en de ander niet.
Ook het Engelstalige ondersteuningsboard is niet bereikbaar voor mij.
Kan hier z.s.m. naar gekeken worden? Dit lijken mij wel voldoende meldingen inmiddels om actie te ondernemen.
Ook ik heb de zelfde problemen met mijn forum! is al sinds gisterenmiddag!
Millies schreef:Ik zie helaas nog geen berichten van beheerders of zo hier. Hoop dat dit snel word opgepikt.
+1, Hier ook last helaas. Hoop ook dat het snel opgepakt wordt.
reken er maar op dat de support het hier allang heeft gemerkt, en dat het doorgegeven is aan de juiste personen! Het is weekend en niet iedereen werkt dan
Hier hetzelfde probleem
ik kan er op maar enkele leden niet
ik kan er op maar enkele leden niet
Bij ons ook al, ik kan er gewoon op maar mijn mede admin niet.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kom niet meer in mijn forum
» mijn gebruikersnaam weet ik niet meer wat nu te doen?
» mijn forum niet meer bereikbaar
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
» mijn gebruikersnaam weet ik niet meer wat nu te doen?
» mijn forum niet meer bereikbaar
» Kan bijna niet meer op mijn forum komen
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: