Forum mag verwijderd worden
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum mag verwijderd worden
hallo,
Mijn forum mag verwijderd worden
-Bericht verwijderd door Joost-
Ik ga niet verder met mijn website, dus heeft het forum ook geen zin meer .
Bedankt !
Mvg Choukren
.
Mijn forum mag verwijderd worden
-Bericht verwijderd door Joost-
Ik ga niet verder met mijn website, dus heeft het forum ook geen zin meer .
Bedankt !
Mvg Choukren
.
choukren- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 27-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum mag verwijderd worden
Je kunt in je beheerderspaneel bij Algemeen zelf eerst je forum verwijderen als hoofd-beheerder heb je die mogelijkheid probeer eerst zelf dit te doen. Ik verwijder daarom je adres en mail adres uit je bericht als het echt niet lukt na 2 keer proberen mag je me een PM sturen dan kan ik het verzoek pas indienen om het te laten verwijderen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Forum mag verwijdert worden
Joost schreef:Je kunt in je beheerderspaneel bij Algemeen zelf eerst je forum verwijderen als hoofd-beheerder heb je die mogelijkheid probeer eerst zelf dit te doen. Ik verwijder daarom je adres en mail adres uit je bericht als het echt niet lukt na 2 keer proberen mag je me een PM sturen dan kan ik het verzoek pas indienen om het te laten verwijderen.
Hallo Joost,
Ik heb het geprobeerd maar hij is er nog steeds .
Wilt u hem verwijderen voor me aub?
Mvg
choukren- Nieuw Forumlid
-
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ook de pagina al vernieuwd? Normaal zou dit moeten werken. Ik zelf heb geen mogelijkheden om forums te verwijderen maar wel extra rechten om te kunnen communiceren met de Pro Admins van Forumactif. Maar misschien zou ik het zelf wel kunnen proberen voor ik een verzoek ervoor maak. Zou je mij via de PM de inlogcodes van de hoofdbeheerder willen geven indien je wilt dat ik er even naar ga kijken?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
forum verwijderen
Hallo Joost ,Joost schreef:Ook de pagina al vernieuwd? Normaal zou dit moeten werken. Ik zelf heb geen mogelijkheden om forums te verwijderen maar wel extra rechten om te kunnen communiceren met de Pro Admins van Forumactif. Maar misschien zou ik het zelf wel kunnen proberen voor ik een verzoek ervoor maak. Zou je mij via de PM de inlogcodes van de hoofdbeheerder willen geven indien je wilt dat ik er even naar ga kijken?
Ik heb u al een pm gestuurt met de gevraagde gegevens .
Intussen heb ik weer geprobeerd om het forum zelf te verwijderen .
Maar ook nu lukt het niet,ik weet niet waar het aan ligt.
Mvg choukren
choukren- Nieuw Forumlid
-
Ik zal er naar kijken, zeg maar ´je´ hoor haha ´u´ hoeft niet. xD
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» DIT TOPICJE MAG VERWIJDERD WORDEN.. DANKJE!
» Kan deze misbruik melding verwijderd worden?
» forum moet volledig beschermd worden ?
» Forum verwijderd / geblokkeerd?
» forum verwijderd en is weer terug?
» Kan deze misbruik melding verwijderd worden?
» forum moet volledig beschermd worden ?
» Forum verwijderd / geblokkeerd?
» forum verwijderd en is weer terug?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: