Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
+11
het postpaleis
Forum2
Frostbite
Moreeke28
Aggie
Mariakat
ronald
wickedgirly
susie
Jole
coby
15 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 4• Deel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
Bericht voor alle gedupeerden van frostbite
Ik heb doorgekregen dat er momenteel gewerkt wordt aan de updates.
Sinds dit een behoorlijke waslijst aan functies schijnt te zijn, kan dit dus een bepaalde tijd duren om alle updates succesvol te implementeren.
De nieuwe scripts worden stuk voor stuk geplaatst, wat betekend dat er in de tussentijd verschillende problemen kunnen opduiken vanwege incomplete stukken code. De problemen die hieruit voortvloeien zijn onvermijdelijk, maar waarschijnlijk ook tijdelijk.
Het is mij momenteel nog niet bekend wanneer de updates succesvol geimplementeerd zullen zijn. Ik raad iedereen aan eventuele nieuwe opties nog niet uit te proberen, en niet teveel instellingen te gaan wijzigen tijdens dit proces. Dit zou namelijk alleen maar meer problemen voor je kunnen opleveren.
Onze excuus voor het ongemak. Zodra de updates allemaal succesvol zijn geinstalleerd zal ik of iemand anders van het team hier bericht van geven.
SUSIE hier:Ik heb even de titel geedit..
Ik heb het vermoeden dan ze nu al bezig zijn met de updates!!!
Sinds dit een behoorlijke waslijst aan functies schijnt te zijn, kan dit dus een bepaalde tijd duren om alle updates succesvol te implementeren.
De nieuwe scripts worden stuk voor stuk geplaatst, wat betekend dat er in de tussentijd verschillende problemen kunnen opduiken vanwege incomplete stukken code. De problemen die hieruit voortvloeien zijn onvermijdelijk, maar waarschijnlijk ook tijdelijk.
Het is mij momenteel nog niet bekend wanneer de updates succesvol geimplementeerd zullen zijn. Ik raad iedereen aan eventuele nieuwe opties nog niet uit te proberen, en niet teveel instellingen te gaan wijzigen tijdens dit proces. Dit zou namelijk alleen maar meer problemen voor je kunnen opleveren.
Onze excuus voor het ongemak. Zodra de updates allemaal succesvol zijn geinstalleerd zal ik of iemand anders van het team hier bericht van geven.
SUSIE hier:Ik heb even de titel geedit..
Ik heb het vermoeden dan ze nu al bezig zijn met de updates!!!
Re: Forum doet raar-->Updates worden geplaatst
Hij is er weer gelukkig ik schrok me rot maar is opgelost .
Forum doet inderdaad weer raar,als je op het kopje gebruikerslijst klikt dan, komt er gewoon je indexpagina,ook als je ingelogd bent!
Groeten Jole
Hiet op het actieforum werkt het wel,dus weer iets met de verschillende stylen zeker?
Groeten Jole
Hiet op het actieforum werkt het wel,dus weer iets met de verschillende stylen zeker?
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
de updates zijn er al....
ze zullen nu wel helemaal goed geplaatst worden.
Maar op soapland werken ze..
ze zullen nu wel helemaal goed geplaatst worden.
Maar op soapland werken ze..
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mijn forum is niet meer voorzien van categorien hoewel in het beheerderpanel dit wel is aangegeven....???? http://freekbartels.forumotion.net/index.htm
wickedgirly- Nieuw Forumlid
Registratie : 10-12-08 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb dat probleem ook begon al te denken dat het aan mijne pc lag.
Heb zelf moeite om hier een topic te openen.
Heb zelf moeite om hier een topic te openen.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hetzelfde bij mij, maar bij mij is ook nog eens de hele indeling in aparte categorieen weg
Ik wist niet dat ik zoveel subfora heb.
In de beheerdersindex is alles nog goed.
Maria
Ik wist niet dat ik zoveel subfora heb.
In de beheerdersindex is alles nog goed.
Maria
Registratie : 10-12-08 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Werkt bij jullie de button van de gebruikerslijst ook niet?
Groeten
Groeten
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik kwam op mijn forum en zag geen landen meer in profielen, geen awards meer en noem maar op... een bel ging rinkelen en ja het moeten wel de updates zijn.
Toch maar hier even spieken of ik gelijk heb en dat klopt . Ik ben benieuwd wat we allemaal krijgen .
Toch maar hier even spieken of ik gelijk heb en dat klopt . Ik ben benieuwd wat we allemaal krijgen .
yeps jole die doet het ook niet. Nou gewoon maar even geduld hebben en wachten tot het is opgelost.
jaa leuke updates
Op mijn testforum probeer ik van alles uit, als je wil mag je je lid maken om te kijken..
Op het forum is verder niet speciaal wat te doen, ik probeer er alleen van alles uit.
Zoals je nu ziet is er een paasskin waarmee ik bezig ben, zodra die klaar is komt het op hitskin. (off topic)
http://susietest.forumstech.com/index.htm
Op mijn testforum probeer ik van alles uit, als je wil mag je je lid maken om te kijken..
Op het forum is verder niet speciaal wat te doen, ik probeer er alleen van alles uit.
Zoals je nu ziet is er een paasskin waarmee ik bezig ben, zodra die klaar is komt het op hitskin. (off topic)
http://susietest.forumstech.com/index.htm
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bij mij doen alleen de onderschriften niet....
nog even geduld hebben...
nog even geduld hebben...
-
Bij ons forum zijn de categorietitels (weet niet hoe het exact heet) allemaal weg, zoals hier: Hulp en ondersteuning/ diensten/ overig
Hoelang gaat dat nog duren ?
Graag had ik een oplossing gehad dat mijn forum terug te goei stond als deze morgend want nu trekt het op niks meer. Of gaat dit niet meer lukken mss anders mogen ze de update's terug teniet doen.
En hoe komt het dat hier wel alles tegoei staat ?
Graag had ik een oplossing gehad dat mijn forum terug te goei stond als deze morgend want nu trekt het op niks meer. Of gaat dit niet meer lukken mss anders mogen ze de update's terug teniet doen.
En hoe komt het dat hier wel alles tegoei staat ?
ronald- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 06-12-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Een paar uur geduld nog aub..
alles moet eerst goed volledig geinstalleerd zijn..
Tot die tijd kan het forum raar doen, wat per forum verschillend is.
alles moet eerst goed volledig geinstalleerd zijn..
Tot die tijd kan het forum raar doen, wat per forum verschillend is.
-
We krijgen bericht dat de update's geinstalleerd zijn dus wil dit toch zeggen dat ze klaar zijn.
ronald- Nieuw Forumlid
-
Bericht voor alle gedupeerden:
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hé nu toch,
ik weet komt misschien weer als geklaag over,maar als de berichtgeving nu eens eerst kwam ipv andersom!
Ik heb net even zitten sleutelen met het nieuwe profiel en ik heb bepaalde dingen geïnstalleerd,ook bepaalde buttons alweer in mijn kleuren gestoken...
Ik hoop alleen dat er weer geen berichten gaan verdwijnen,
ik wil dan ook voorzichtig aanhalen waarom diegene die verantwoordelijk zijn voor die updates effectief door te voeren ze eerst net zoals zovele ADMINS onder ons deftig testen op een testforum,zodat alle forums niet steeds in de soep lopen,want dat is voor niemand plezant,niet voor onze leden,niet voor wij als ADMINS,maar ook niet voor jullie die niks dan klachten moeten incasseren op momenten als deze!
Groeten Jole
ik weet komt misschien weer als geklaag over,maar als de berichtgeving nu eens eerst kwam ipv andersom!
Ik heb net even zitten sleutelen met het nieuwe profiel en ik heb bepaalde dingen geïnstalleerd,ook bepaalde buttons alweer in mijn kleuren gestoken...
Ik hoop alleen dat er weer geen berichten gaan verdwijnen,
ik wil dan ook voorzichtig aanhalen waarom diegene die verantwoordelijk zijn voor die updates effectief door te voeren ze eerst net zoals zovele ADMINS onder ons deftig testen op een testforum,zodat alle forums niet steeds in de soep lopen,want dat is voor niemand plezant,niet voor onze leden,niet voor wij als ADMINS,maar ook niet voor jullie die niks dan klachten moeten incasseren op momenten als deze!
Groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
deze updates zijn ook uitvoerig getest.
allean net zoals frostbite al zei, ze zijn nog mee bezig om de updates goed te instaleren en neemt even wat tijd in beslag.
o ja voor diegene waarvan er geen catogerien zijn kun je dit doen
Regarding the categories issue, you can retrieve them by going here :
Admin panel > Display > structure and hierarchy > Split categories on index > medium
allean net zoals frostbite al zei, ze zijn nog mee bezig om de updates goed te instaleren en neemt even wat tijd in beslag.
o ja voor diegene waarvan er geen catogerien zijn kun je dit doen
Regarding the categories issue, you can retrieve them by going here :
Admin panel > Display > structure and hierarchy > Split categories on index > medium
-
Goeie Susie.susie schreef:
Weer opgelost.
Nu de gebruikerslijst nog
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Forum doet vreemd
» Informatie menu op profiel doet raar.
» Links mogen pas geplaatst worden na een week
» er kunnen geen foto's meer geplaatst worden in de galerij
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
» Informatie menu op profiel doet raar.
» Links mogen pas geplaatst worden na een week
» er kunnen geen foto's meer geplaatst worden in de galerij
» Mijn forum kan niet meer worden gevonden! HELP!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: