kleur van de Poll wijzigen
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
kleur van de Poll wijzigen
Hoi,
Ik meende dat ik laats ergens gezien had hoe en waar ik de kleuren van de poll kan wijzigen.
De poll uitslagen worden nu nl. in roze balken weergegeven, zou deze graag wijzigen naar bv. bruin.
Dit pas iets beter bij onze site nl.
Echter ik kan nog hier nog in het beheerderspaneel weer terug vinden hoe en waar je dit doet.
Kunnen jullie me hier miss. mee helpen?
Alvast bedankt.
groetjes van Claudia
Ik meende dat ik laats ergens gezien had hoe en waar ik de kleuren van de poll kan wijzigen.
De poll uitslagen worden nu nl. in roze balken weergegeven, zou deze graag wijzigen naar bv. bruin.
Dit pas iets beter bij onze site nl.
Echter ik kan nog hier nog in het beheerderspaneel weer terug vinden hoe en waar je dit doet.
Kunnen jullie me hier miss. mee helpen?
Alvast bedankt.
groetjes van Claudia
Clau- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 53
Registratie : 30-01-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: kleur van de Poll wijzigen
Beheerderpaneel
Display
Pics management en dan Simpele Modus
Klik op 'Onderwerpen & Berichten'
Scroll naar onderen dan zie je Enquête staan en daar kan je het aanpassen.
Display
Pics management en dan Simpele Modus
Klik op 'Onderwerpen & Berichten'
Scroll naar onderen dan zie je Enquête staan en daar kan je het aanpassen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik zie daar enkel left, gecentreerd en right staan ... toch niets waar je de kleuren kan aanpassen ?
Dit zijn plaatjes . Met een eventuele andere kleur plaatje zijn de poll uitslagen dus ook in een andere kleur.
Dit doe je bij:
>> Beheerderpaneel
>> Display
>> Pics management en dan Uitgebreide modus (je kan het ook bij simpel modus doen, maar uitgebreid is net zo makkelijk)
>> Je zit gelijk op de juiste pagina (General/explore).
Daar zie je bij jou als het goed is 3 verschillende roze balkjes bij vote bar left, center en right. Ook kan je voorbeeld zien bij "See examples" en zou je 4 voorbeelden kunnen kiezen.
Of je kan zelf een bruine maken, maar je kan eventueel ook kijken op Google voor andere poll bar plaatjes als deze er zijn, dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dit doe je bij:
>> Beheerderpaneel
>> Display
>> Pics management en dan Uitgebreide modus (je kan het ook bij simpel modus doen, maar uitgebreid is net zo makkelijk)
>> Je zit gelijk op de juiste pagina (General/explore).
Daar zie je bij jou als het goed is 3 verschillende roze balkjes bij vote bar left, center en right. Ook kan je voorbeeld zien bij "See examples" en zou je 4 voorbeelden kunnen kiezen.
Of je kan zelf een bruine maken, maar je kan eventueel ook kijken op Google voor andere poll bar plaatjes als deze er zijn, dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Het is mij gelukt om zelf de kleur te wijzigen.. wat mij betreft mag het toppic dicht, weet alleen niet of het Fleur ook gelukt is?
Clau- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 53
Registratie : 30-01-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Soortgelijke onderwerpen
» kleur wijzigen
» wijzigen kleur achtergrond
» Kanto Region Banner achtergrond kleur wijzigen
» Poll..
» Poll aanmaken
» wijzigen kleur achtergrond
» Kanto Region Banner achtergrond kleur wijzigen
» Poll..
» Poll aanmaken
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: