wijzigen kleur achtergrond
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
wijzigen kleur achtergrond
Hoe kan ik de kleur wijzigen van de achtergrond in een tabel?
Kan dit?
Steven
Kan dit?
Steven
steven- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 48
Registratie : 18-03-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: wijzigen kleur achtergrond
beheerderspaneel--->display--->kleuren--->
Kleur tabelrij 1 :
Kleur tabelrij 2 :
Kleur tabelrij 3 :
Kleur tabelcel 1 :
Kleur tabelcel 2 :
bij die tabelcellen/rijen moet je dan de kleur invullen.
-xxx-
Kleur tabelrij 1 :
Kleur tabelrij 2 :
Kleur tabelrij 3 :
Kleur tabelcel 1 :
Kleur tabelcel 2 :
bij die tabelcellen/rijen moet je dan de kleur invullen.
-xxx-
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kiekeboe,
Die had ik ook, maar ik bedoel als ik een tabel maak in een bericht.
Kan dat aangepast worden?
Steven
Die had ik ook, maar ik bedoel als ik een tabel maak in een bericht.
Kan dat aangepast worden?
Steven
steven- Nieuw Forumlid
Registratie : 18-03-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Dat kan door het volgende te doen:
Wanneer je een tabel toevoegt krijg je de volgende regel bovenaan:
[table border="1"]
Hieraan kun je bgcolor= toevoegen:
[table border="1" bgcolor="kleur"]
Waar het woordje kleur staat zet je dan de kleur neer.
Wanneer je een tabel toevoegt krijg je de volgende regel bovenaan:
[table border="1"]
Hieraan kun je bgcolor= toevoegen:
[table border="1" bgcolor="kleur"]
Waar het woordje kleur staat zet je dan de kleur neer.
steven- Nieuw Forumlid
Bedankt hierboven voor het helpen.
Ik neem dan aan dat het topic gesloten mag worden? Zoniet pm mij of één van moderators voor heropenning.
Gesloten
:slotje44444444
Ik neem dan aan dat het topic gesloten mag worden? Zoniet pm mij of één van moderators voor heropenning.
Gesloten
:slotje44444444
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: