Kanto Region Banner achtergrond kleur wijzigen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Banners en Logo's :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1• Deel
Re: Kanto Region Banner achtergrond kleur wijzigen
Ik ga mijn best erop doen! In de loop van volgende week zal ik het klaar hebben.
Benzema- Actief Forumlid
-
Registratie : 24-06-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Het verwijderen van de achtergrond is met de vervaagde letters erg moeilijk, dus he ik de vrijheid genomen om een ander logo te maken!
Vertel me wat je ervan vindt
Vertel me wat je ervan vindt
Benzema- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Sorry, dat ik zo traag reageer zit met examens.
Ik vind deze ook leuker dan mijne. Zal hem gelijk erop zetten.
Ik vind deze ook leuker dan mijne. Zal hem gelijk erop zetten.
Korra- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 33
Registratie : 13-01-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
.. | Grafische aanvraag compleet! Gesloten en Verplaatst naar het archief! |
Benzema- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» wijzigen kleur achtergrond
» Coming Soon: Kanto Region
» Watermark voor Kanto Region
» Navbar plaatjes voor Kanto Region
» kleur wijzigen
» Coming Soon: Kanto Region
» Watermark voor Kanto Region
» Navbar plaatjes voor Kanto Region
» kleur wijzigen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Banners en Logo's :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: