Poll aanmaken
+3
susie
Gill
katrien45
7 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 2• Deel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Poll aanmaken
Hier ben ik weer
Kan in de versie PhpBB2 een poll aangemaakt worden, ik zie n.l. nergens een mogelijkheid, en kan uit eerdere vragen betreffende dit item niets opmaken.
Groetjes, Katrien
Kan in de versie PhpBB2 een poll aangemaakt worden, ik zie n.l. nergens een mogelijkheid, en kan uit eerdere vragen betreffende dit item niets opmaken.
Groetjes, Katrien
Re: Poll aanmaken
Dit had ik ook voor, als ik een bepaalde layout instelde, dat ik geen poll kon maken...
Dus volgens mij is de enige optie een andere layout kiezen op www.hitskin.com
Grtz
Gill
Dus volgens mij is de enige optie een andere layout kiezen op www.hitskin.com
Grtz
Gill
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gill- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik had onderstaande vraag gelezen en daar wordt totaal niet over de lay-out gesproken, dus ben niet écht tevreden over dit antwoord.
Als het niet kan houdt alles op, maar nu blijft het voor mij tóch een vraagteken.
Groetjes Katrien
Poll aanmaken
van Frenk op wo 2 dec 2009 - 9:53
Als het niet kan houdt alles op, maar nu blijft het voor mij tóch een vraagteken.
Groetjes Katrien
Poll aanmaken
van Frenk op wo 2 dec 2009 - 9:53
Ik zla eens kijken vandaag,
Op moment is mijn pc een beetje sloom ivm onderhud, maar een poll wel of niet kunnen aanmaken heeft helemaal niets te maken met welke layout je neemt.
Op moment is mijn pc een beetje sloom ivm onderhud, maar een poll wel of niet kunnen aanmaken heeft helemaal niets te maken met welke layout je neemt.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dank je wel Susie,
dan blijf ik hopen op een bevredigender antwoord
Succes met je pc
Groetjes Katrien
dan blijf ik hopen op een bevredigender antwoord
Succes met je pc
Groetjes Katrien
Hmm.. Excuses voor mijn antwoord dan, maar ik had dit ook en toen ik de layout veranderde via hitskin, kon ik een poll terug aanmaken
Gill- Actief Forumlid
-
Dat wil nog niet zeggen dat het enkel en alleen een andere layout is
die het aanmaken van een poll mogelijk maakt.
misschien een andere keer een reaktie wat beter onderbouwen
Toch bedankt dat je nog even reageerde
Groetjes Katrien
die het aanmaken van een poll mogelijk maakt.
misschien een andere keer een reaktie wat beter onderbouwen
Toch bedankt dat je nog even reageerde
Groetjes Katrien
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dank je wel Claudia, maar weet jij dan waar en hoe je dat moet doen, want als je het kunt minimaliseren moet er ook een mogelijkheid zijn om hem zichtbaar te maken.
Groetjes Katrien
Groetjes Katrien
Je klikt dan op het + teken achter "voeg een enquête toe.
Daarna wordt het weer gemaximaliseerd en kun je een poll aanmaken.
Daarna wordt het weer gemaximaliseerd en kun je een poll aanmaken.
Claudia34- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 16-03-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het enige wat ik te zien krijg is het onderstaande
https://2img.net/r/ihimizer/img51/4643/sshot1oa.jpg
groetjes, Katrien
https://2img.net/r/ihimizer/img51/4643/sshot1oa.jpg
groetjes, Katrien
Goh en wat is een enquête? Dat is dus een poll aanmaken, helaas een sullige vertaling door in het Nederlands er enquête van te maken, maar dat is dus toch echt de poll.
Als je hem gewoon had open geklapt had je het gezien wat het was.
Als je hem gewoon had open geklapt had je het gezien wat het was.
Sullige vertaling? Dat is een correcte vertaling van 'poll', hoor. Ik had er ook 'opiniepeiling' van kunnen maken, maar ik vind 'enquête' toch een stuk beter.
katrien45, je moet dus bij 'voeg een enquête toe' zijn.
katrien45, je moet dus bij 'voeg een enquête toe' zijn.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
daar kan ik niets mee want deze is niet aanklikbaar, ook geen + of-
dit alles is al aan de orde geweest heb in het voorafgaande ook nog een screenshot bijgevoegd van hetgeen ik te zien krijg
dit alles is al aan de orde geweest heb in het voorafgaande ook nog een screenshot bijgevoegd van hetgeen ik te zien krijg
Ik heb mij even aangemeld op je forum, als je de versie tijdelijk terugzet naar phpBB2 kan ik zelf even kijken wat er misgaat.
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Poll..
» POLL openen.
» Keuze invoer bij een poll
» kleur van de Poll wijzigen
» Gasten mee laten stemmen in poll
» POLL openen.
» Keuze invoer bij een poll
» kleur van de Poll wijzigen
» Gasten mee laten stemmen in poll
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: