Forum ligt eruit
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum ligt eruit
Is er weer een of ander niet aangekondigd onderhoud gaande? Kan al een paar uur niet meer op mijn forum. Erg leuk weer, NOT
Laatst aangepast door Joost op vr 30 maa 2018 - 9:12; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Onderwerp titel aangepast, gelieve niet met hoofdletters te typen.)
stooge- Nieuw Forumlid
Registratie : 10-11-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum ligt eruit
Wij zijn vrijwillegers die ook een leven hebben.
Denken aan een baan, je huishouden of andere dingen.
Met CapsLock typen heeft ook geen nut die worden verwijderd.
En 3 berichten in 1 uur tijd typen net zo min heeft ook geen nu we hebben een edit button.
En nee de forums die ik ken hebben er geen last van en dan zijn er 27 stuks.
Denken aan een baan, je huishouden of andere dingen.
Met CapsLock typen heeft ook geen nut die worden verwijderd.
En 3 berichten in 1 uur tijd typen net zo min heeft ook geen nu we hebben een edit button.
En nee de forums die ik ken hebben er geen last van en dan zijn er 27 stuks.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
.. | Je topic is verplaatst, op deze plaats staat je topic beter! |
Goedeavond stooge,
Vervelend probleem ik ga dit even bekijken, de medewerkers hier op het ondersteuningsforum net als ik zelf zijn allemaal vrijwilligers en hebben geen invloed over hoe werkzaamheden aan forums / updates ect uitgevoerd wordt dit alles gebeurd vanuit Frankrijk.
Heb je voor mij een forum URL ?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
http://prijzenvooriedereen.actieforum.com
Maintenance
Your website will be back online soon,
please retry in a few minutes.
500
dat geeft ie dus al een halve dag aan
Maintenance
500
dat geeft ie dus al een halve dag aan
stooge- Nieuw Forumlid
Registratie : 10-11-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is inbehandeling, we hebben contact ook via onze Facebook pagina chatfunctie.
Ik ga dit probleem melden dan hoop ik dat het snel opgelost kan gaan worden.
Ik ga dit probleem melden dan hoop ik dat het snel opgelost kan gaan worden.
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hallo,
Ook mijn forum ligt er al 2 dagen uit
http://overmeersevogels.coolbb.net/
zelfde probleem :
Maintenance
500
2 dagen nu al onbereikbaar, vind ik wel erg lang voor een maintenance...
Ook mijn forum ligt er al 2 dagen uit
http://overmeersevogels.coolbb.net/
zelfde probleem :
Maintenance
500
2 dagen nu al onbereikbaar, vind ik wel erg lang voor een maintenance...
tseef- Forumlid
-
Registratie : 04-08-10
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
@tseef ,
Ik heb dit doorgegeven inmiddels, er zijn helaas meerdere forums met het zelfde probleem.
Dus mochten er mensen zijn die dit ook hebben gelieve even je URL van het forum te melden in dit topic.
Bij deze markeer ik dit topic ook even als "Alleen dit topic" !
Edit,
Ik heb meerdere forums nu nogmaals doorgestuurd hopelijk gaat dit snel opgelost worden. Onze excuus voor het ongemak!
Ik heb dit doorgegeven inmiddels, er zijn helaas meerdere forums met het zelfde probleem.
Dus mochten er mensen zijn die dit ook hebben gelieve even je URL van het forum te melden in dit topic.
Bij deze markeer ik dit topic ook even als "Alleen dit topic" !
Edit,
Ik heb meerdere forums nu nogmaals doorgestuurd hopelijk gaat dit snel opgelost worden. Onze excuus voor het ongemak!
Joost- Beheerder
-
Aan iedereen die getroffen is door dit probleem, als het goed is werkt alles inmiddels weer. Mochten er problemen zijn laat het even weten.
Joost- Beheerder
-
tseef- Forumlid
-
Registratie : 04-08-10
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Mocht het probleem bij een forum zijn, laat het dan weten!
Zover ik weet is dit nu opgelost.
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Forum eruit?
» Ligt dit aan mij of anderen of aan actieforum?
» ik zie op mijn forum upgrade to pro staan
» forum ligt er WEER uit
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Ligt dit aan mij of anderen of aan actieforum?
» ik zie op mijn forum upgrade to pro staan
» forum ligt er WEER uit
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: