forum ligt er WEER uit
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
forum ligt er WEER uit
Voor de zoveelste keer ligt mijn forum er weer uit. Het eens zo stabiele actieforum begint de laatste tijd steeds meer een bron van ergernis te worden. andere fora ook last hier van?
http://prijzenvooriedereen.actieforum.com
Maintenance
Your website will be back online soon,
please retry in a few minutes.
500
http://prijzenvooriedereen.actieforum.com
Maintenance
Your website will be back online soon,
please retry in a few minutes.
500
stooge- Nieuw Forumlid
Registratie : 10-11-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: forum ligt er WEER uit
Kom je gewoon op je forum
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: forum ligt er WEER uit
Heb je bericht net beantwoord op onze Facebook pagina, je forum is weer bereikbaar.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Ligt dit aan mij of anderen of aan actieforum?
» ik zie op mijn forum upgrade to pro staan
» Forum ligt eruit
» forum verwijderd en is weer terug?
» forum kwijt voor mijn site ,nu weer terug maar...
» ik zie op mijn forum upgrade to pro staan
» Forum ligt eruit
» forum verwijderd en is weer terug?
» forum kwijt voor mijn site ,nu weer terug maar...
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: