Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Beste,
Voor het forum blabla.censuur.net zou ik graag de domein naam van ons vorige forum blabla.censuur.nl gebruiken.
(omdat in mijn laatste post de URL was gecensureerd heb ik dat hier ook maar gedaan. Geen idee waarom).
Na herhaald contact met messageboard is mij verzocht dit bij jullie te doen. De domeinnaam is in ons bezit maar ik kan er niet bij door de overname.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, groetjes Peet.
Voor het forum blabla.censuur.net zou ik graag de domein naam van ons vorige forum blabla.censuur.nl gebruiken.
(omdat in mijn laatste post de URL was gecensureerd heb ik dat hier ook maar gedaan. Geen idee waarom).
Na herhaald contact met messageboard is mij verzocht dit bij jullie te doen. De domeinnaam is in ons bezit maar ik kan er niet bij door de overname.
st44lm4n- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 51
Registratie : 27-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Die gecensureerd kwam van mij, had ik eigenlijk ook niet moeten doen, sorry hiervoor.
Ik haalde links uit topics die gesloten waren, dus vandaar, maar nu weet ik wat er uit moet en wat niet.
Kun je mij even de link naar het vorige topic tonen?
Ik haalde links uit topics die gesloten waren, dus vandaar, maar nu weet ik wat er uit moet en wat niet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
st44lm4n schreef:Beste,
Voor het forum http://eliminator.go-forum.net zou ik graag de domein naam van ons vorige forum http://www.eliminatorclub.nl gebruiken. Na herhaald contact met messageboard is mij verzocht dit bij jullie te doen. De domeinnaam is in ons bezit maar ik kan er niet bij door de overname.
Heb op bovenstaand de adressen weer ingevuld. Dacht dat het mischien om reclame technische redenen zou zijn. (heb er geen reclame op staan hoor)!
Je hoeft van mij de URL in dat andere topic niet terug te plaatsen hoor. Dacht gewoon dat het niet zou mogen, vandaar hier eerst ook gecensureerd. Toch zou ik graag weten wat ik kan doen om onze oude domijn naam mee te nemen naar het huidige forum.
Groetjes Peet, en EVT bij voorbaad dank.
st44lm4n- Nieuw Forumlid
Registratie : 27-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Actieforum is geen deelnemer van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, dus kun je een .nl-domeinnaam in principe niet meenemen. Wel kun je de domeinnaam laten doorsturen naar je forum. Dit moet je echter regelen met het bedrijf waarbij je de domeinnaam hebt geregistreerd.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bLACKADDER schreef:Actieforum is geen deelnemer van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, dus kun je een .nl-domeinnaam in principe niet meenemen. Wel kun je de domeinnaam laten doorsturen naar je forum. Dit moet je echter regelen met het bedrijf waarbij je de domeinnaam hebt geregistreerd.
Bedankt voor de info heren/dames.
Omdat ik dat forum heb overgenomen ben ik niet in het bezit van een aantal gegevens.
Ben er nu achter dat de domeinnaam van IVX komt en heb ze een mail gestuurd.
Groetjes Peet
st44lm4n- Nieuw Forumlid
Soortgelijke onderwerpen
» domein maar naam forum veranderen??
» Externe Domein naam via [CNAME] koppelen aan uw forum
» domein naam
» Persoonlijke Domein naam
» Het overdragen van een domein naam
» Externe Domein naam via [CNAME] koppelen aan uw forum
» domein naam
» Persoonlijke Domein naam
» Het overdragen van een domein naam
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Verbindingsproblemen :: Verbindings Problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: