Waarom veranderen
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Waarom veranderen
Weet niet of het een rpobleem is.
Maar waarom is het beheerderspanel veranderd???
Het is nu wel even schrikken als je even wat achter de schermen wilt doen.
Hopelijk werkt alles naar beehoorlijk maar pff word wennen denk ik.
Maar waarom is het beheerderspanel veranderd???
Het is nu wel even schrikken als je even wat achter de schermen wilt doen.
Hopelijk werkt alles naar beehoorlijk maar pff word wennen denk ik.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: Waarom veranderen
Hallo Liesbeth en medelezers,
Mijn gedachte ook toen ik op het beheerderspaneel kwam. Op zich is er misschien niets aan de hand, verandering van uiterlijk, oké. Maar bij mij schoot gelijk door mn hoofd: zijn er ook andere dingen veranderd? Het is soms toch al zoeken als je een functie nodig hebt die je niet vaak gebruikt. Worden en functies veranderd die je wel vaak gebruikt, dan is het helemaal paniek. Dus een berichtje wat er precies veranderd is zou wel leuk zijn, bv: alleen het uiterlijk is veranderd, of: de functie - noem maar een dwarsstraat - is nu - linksom ipv rechtsom - .
We zien we. Mochten er grote problemen ontstaan dan sta ik weer op de stoep :-)
groetjes
joepi
Mijn gedachte ook toen ik op het beheerderspaneel kwam. Op zich is er misschien niets aan de hand, verandering van uiterlijk, oké. Maar bij mij schoot gelijk door mn hoofd: zijn er ook andere dingen veranderd? Het is soms toch al zoeken als je een functie nodig hebt die je niet vaak gebruikt. Worden en functies veranderd die je wel vaak gebruikt, dan is het helemaal paniek. Dus een berichtje wat er precies veranderd is zou wel leuk zijn, bv: alleen het uiterlijk is veranderd, of: de functie - noem maar een dwarsstraat - is nu - linksom ipv rechtsom - .
We zien we. Mochten er grote problemen ontstaan dan sta ik weer op de stoep :-)
groetjes
joepi
Hallo @Liesbeth* en @joepi2nl
Zie deze engelstalige mededeling, de nederlandse volgt spoedig.
Dit is vanuit de franse organisatie ForumActif gegaan, de layout nu in het beheerderspaneel sluit beter aan op de website.
Dit is vanuit de franse organisatie ForumActif gegaan, de layout nu in het beheerderspaneel sluit beter aan op de website.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kijk hier eens naar : https://ondersteun.actieforum.com/t5966-nieuw-design-beheerderspaneel-banner-mobiel-thema
Normaal horen we zo een posts te plaatsen voor (evt gelijktijdig met) de update, maar we hadden dus een paar dagen vertraging ...
Normaal horen we zo een posts te plaatsen voor (evt gelijktijdig met) de update, maar we hadden dus een paar dagen vertraging ...
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dankjewel @10spetter10 helemaal top!
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja ik heb het geleze maar moet wel lachen hoor.
Sluit helemaan aan bij het thema helaas zullen velen een ander thema hebben.
Sluit helemaan aan bij het thema helaas zullen velen een ander thema hebben.
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Joost schreef:Hallo @Liesbeth* en @joepi2nl
@Liesbeth het aansluiten van het layout op de website, bedoeld Joost waarschijnlijk mee dat de nieuwe stijl van het beheerderspaneel beter past bij de huisstijl die forumotion/forumactif heeft aangenomen. Dat hoeft niet te betekenen dat het op het forum van jou past, maar wel bij de huisstijl die er in het algemeen wordt gehanteerd.
Het beheerderspaneel liep qua huisstijl best wel achter, dus ik vind dit een rustigere en fijnere omgeving om nu in te werken. Het had zeker wel een verandering nodig!
Dragonytail- Forumlid
-
Registratie : 13-04-16
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik snap dat ook wel maar weet niet of ik het er mooier op vind worden.
Nu is alles weer anders en even uitpluizen hoe het hier zit.
Nu is alles weer anders en even uitpluizen hoe het hier zit.
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Laatst aangepast door Korra op do 1 dec 2016 - 15:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Dubbelpost)
-
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom registreer jij je op een forum?
» Veranderen
» Waarom geldt de censuur niet voor de chat?
» Moet wachtwoord hebben van iemand die ik rang wil geven!! WAAROM.
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
» Veranderen
» Waarom geldt de censuur niet voor de chat?
» Moet wachtwoord hebben van iemand die ik rang wil geven!! WAAROM.
» Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: