Waarom geldt de censuur niet voor de chat?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Waarom geldt de censuur niet voor de chat?
Op het forum werkt het wel, maar op "eigen" chat werkt het niet.
Mijn vragen:
- Waarom geldt de ingevoede censuur niet voor de chat als het op het forum wel werkt?
- Kan de censuur ook op de chat doorgevoerd worden?
Mijn vragen:
- Waarom geldt de ingevoede censuur niet voor de chat als het op het forum wel werkt?
- Kan de censuur ook op de chat doorgevoerd worden?
Re: Waarom geldt de censuur niet voor de chat?
1. Omdat chat en forum gewoon niet gebruik maken van dezelfde censuur functie.
2. Volgens mij was er in de Chatmodule op het admin paneel ergens iets aan te passen waarbij je censuur erin kon zetten.
2. Volgens mij was er in de Chatmodule op het admin paneel ergens iets aan te passen waarbij je censuur erin kon zetten.
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
dank je
kan in het beheerpaneel dus niks vinden over censuur op de chat.
kan in het beheerpaneel dus niks vinden over censuur op de chat.
bericht van mike verwijderd, nutteloze topic kick
gesloten
Cathje, als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met een forummedewerker.
gesloten
Cathje, als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met een forummedewerker.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum niet bereikbaar voor gasten
» Chat werkt niet
» Smilies, en buttons voor BBCode werken niet [opgelost]
» Krijg het niet voor elkaar..
» pribe berichten niet voor gasten
» Chat werkt niet
» Smilies, en buttons voor BBCode werken niet [opgelost]
» Krijg het niet voor elkaar..
» pribe berichten niet voor gasten
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: