Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
Beste mede leden ,
Ik heb een klein probleempje.
Ik kan geen weblog maken ???.
Enig idee hoe dat wel kan ?.
Ik gebruik Invision en vraag mij dus ook af of het uberhaupt wel kan ?.
mvg GGZ
Ik heb een klein probleempje.
Ik kan geen weblog maken ???.
Enig idee hoe dat wel kan ?.
Ik gebruik Invision en vraag mij dus ook af of het uberhaupt wel kan ?.
mvg GGZ
Laatst aangepast door GGZ op ma 15 jul 2013 - 17:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Ik heb geen idee waarom ik geen weblog kan aanmaken op mijn forum???.
Bedoel je de blog functie in het beheerderspaneel?
En weblogs instellen in forumdelen doe je door op het tandwieltje te klikken en dan bij ''Choose the kind of forum you want'' Weblog aan klikken en op verzenden klikken.
Beheerderspaneel Modules Weblogs Configuratie |
En weblogs instellen in forumdelen doe je door op het tandwieltje te klikken en dan bij ''Choose the kind of forum you want'' Weblog aan klikken en op verzenden klikken.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bedankt opgelost het is gelukt
Gast- Gast
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Ik kan geen forum aanmaken
» Idee voor mijn score systeem?
» Probleem met het aanmaken van een forum.
» Waarom registreer jij je op een forum?
» Bij het zoeken op een forum, werkt alleen de muis. waarom?
» Idee voor mijn score systeem?
» Probleem met het aanmaken van een forum.
» Waarom registreer jij je op een forum?
» Bij het zoeken op een forum, werkt alleen de muis. waarom?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: