Paar vragen over layout
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Paar vragen over layout
Heb eventjes rond zitten neuzen en zitten rommelen met de layout van m'n forum, maar ik ben er nog niet wijzer door geworden. Ik zou heel graag een Navo slider op m'n forum willen, maar ik heb geen idee hoe je een bericht op de index pagina kan maken en dit heb ik ook nog niet kunnen vinden (zou zo kunnen dat ik weer eens met m'n neus zit te kijken ^^'7 ). Dus mijn vraag is dan ook hoe kan je zoiets maken? Iets anders wat ik ook nog wil weten is hoe je een footer kan maken voor credits/copyright.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Kilauea- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 24-01-16
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Paar vragen over layout
Hoi,
Ik vermoed dat je al naar de tutorial hebt gekeken voor de nivo-slider? https://ondersteun.actieforum.com/t3920-tutorial-nivo-slider
Je enigste probleem is dus dat je niet vind waar je het bericht op de indexpagina kan maken?
Volg deze links en je zou in de juiste sectie moeten zijn.
Voor die footer zou ik graag een voorbeeld zien, ik heb namelijk al veel soorten gezien in vaak hebben ze een andere opbouw.
Ik vermoed dat je al naar de tutorial hebt gekeken voor de nivo-slider? https://ondersteun.actieforum.com/t3920-tutorial-nivo-slider
Je enigste probleem is dus dat je niet vind waar je het bericht op de indexpagina kan maken?
Volg deze links en je zou in de juiste sectie moeten zijn.
Beheerderspaneel Display Indexpagina Algemeen |
Voor die footer zou ik graag een voorbeeld zien, ik heb namelijk al veel soorten gezien in vaak hebben ze een andere opbouw.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: