Een paar vragen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Een paar vragen
Ik hoop dat deze vraag nog niet gesteld is want ik kan het niet vinden...als deze vraag al eerder is geweest dan spijt me dat...
ik zou graag willen weten hoe je dit venster kan krijgen op je forum als je je moet inloggen of moet regristreren..
een voorbeeld op dit forum...
http://proudmommy.actieforum.com/forum.htm
en als je het kan zien dan zie je ook een zin met gast, fijne dag voor bij komen hoe krijg ik dat voor elkaar... (opgelost)
kunnen jullie me helpen...alvast bedankt..
ik zou graag willen weten hoe je dit venster kan krijgen op je forum als je je moet inloggen of moet regristreren..
een voorbeeld op dit forum...
http://proudmommy.actieforum.com/forum.htm
en als je het kan zien dan zie je ook een zin met gast, fijne dag voor bij komen hoe krijg ik dat voor elkaar... (opgelost)
kunnen jullie me helpen...alvast bedankt..
Re: Een paar vragen
Dat is een login pop up
Heel gemakkelijk in te stellen.
Ga naar je beheerderspaneel >> algemeen >> configuratie >> scroll een beetje naar onderen en je komt 'login pop up' tegen.
Daar kan je alles zelf instellen.
en tekst kan je er zelf ook bij zetten zoals die 'gast, fijne dag' enz.
Heel gemakkelijk in te stellen.
Ga naar je beheerderspaneel >> algemeen >> configuratie >> scroll een beetje naar onderen en je komt 'login pop up' tegen.
Daar kan je alles zelf instellen.
en tekst kan je er zelf ook bij zetten zoals die 'gast, fijne dag' enz.
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» paar vragen
» Paar vragen over layout
» mogelijkheden een paar vragen
» 3 vragen
» Een paar probleempjes.
» Paar vragen over layout
» mogelijkheden een paar vragen
» 3 vragen
» Een paar probleempjes.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: