layout
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
layout
Hallo allemaal
Ik heb nog maar pas een forum aangemaakt.
Maar ik heb dit probleempje en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.
Zoals je ziet in het tweede veld staat de naam verkeerd.
Ik heb me rot gezocht maar helaas niet gevonden.
En ik heb een vraagje over de favicon heet dat geloof ik......
Ik heb nu een gezichtje zie hierboven.
Maar ik wil liever deze kan dat nog?
Ik heb nog maar pas een forum aangemaakt.
Maar ik heb dit probleempje en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.
Zoals je ziet in het tweede veld staat de naam verkeerd.
Ik heb me rot gezocht maar helaas niet gevonden.
En ik heb een vraagje over de favicon heet dat geloof ik......
Ik heb nu een gezichtje zie hierboven.
Maar ik wil liever deze kan dat nog?
Re: layout
Ik heb zelf ook het probleem dat ik niet meer kan vinden waar je die tweede naam kan aanpassen, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Wél kan ik je helpen met je favicon. Ga naar Beheerderspaneel > Algemeen > Forum > Configuratie. Als derde zie je een veld om een link naar een favicon in te stellen. Waarschijnlijk moet dit een .ico zijn, niet zeker. Succes!
Wél kan ik je helpen met je favicon. Ga naar Beheerderspaneel > Algemeen > Forum > Configuratie. Als derde zie je een veld om een link naar een favicon in te stellen. Waarschijnlijk moet dit een .ico zijn, niet zeker. Succes!
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Aan de hand van je afbeelding heb ik even het favicon voor je gemaakt. De volgende link zou moeten werken!
- Code:
http://www.iconj.com/ico/t/1/t14tt83xky.ico
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
.. | Ondersteunings Vraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: