Bericht Plaatjes gezocht
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Knoppen, Iconen, Rangen :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1• Deel
Bericht Plaatjes gezocht
DMProduction ...
dmindustries.actieforum.com ...
Graag een mooie auti(Merk/model maakt niet zoveel uit ...
Maakt ook niet zoveel uit ...
De lettertype maakt niet zoveel uit ...
dmeigenaar ...
/ ...
Niks ...
Als het kan forum iconen:
1. Categorie
2. Categorie - nieuw
3. Forum
4. Forum nieuw
5. Forum Gesloten
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is en dat iemand me ermee wilt helpen
M.V.G.
dmeigenaar
dmindustries.actieforum.com ...
Graag een mooie auti(Merk/model maakt niet zoveel uit ...
Maakt ook niet zoveel uit ...
De lettertype maakt niet zoveel uit ...
dmeigenaar ...
/ ...
Niks ...
Als het kan forum iconen:
1. Categorie
2. Categorie - nieuw
3. Forum
4. Forum nieuw
5. Forum Gesloten
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is en dat iemand me ermee wilt helpen
M.V.G.
dmeigenaar
dmeigenaar- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 24
Registratie : 07-02-15
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Bericht Plaatjes gezocht
Met 'auti' bedoel je 'auto', neem ik aan Dan ga ik voor een bugatti, lamborghini en maserati natuurlijk!
Je kunt de 'nieuw' en 'geen nieuwe' gebruiken voor zowel forum als categorie, tenzij je echt aparte knoppen wilt.
Je kunt de 'nieuw' en 'geen nieuwe' gebruiken voor zowel forum als categorie, tenzij je echt aparte knoppen wilt.
Benzema- Actief Forumlid
-
Registratie : 24-06-14
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Oke, was idd een typfoutje xD
Ik vind de knop icoontjes mooi, alleen heb ik nog 1 ding.
Zou je bij Gesloten(Knop) zou er zo'n slotje kunnen(Ergens onderin maar dat je het wel goed ziet, dan kan je goed zien dat dat voor gesloten is:)
En bij de Nieuwe berichten ook iets aparts dat je goed kan zien ooh, nieuweberichten:)
Hoop dat het kan of lukt:)
Ik vind de knop icoontjes mooi, alleen heb ik nog 1 ding.
Zou je bij Gesloten(Knop) zou er zo'n slotje kunnen(Ergens onderin maar dat je het wel goed ziet, dan kan je goed zien dat dat voor gesloten is:)
En bij de Nieuwe berichten ook iets aparts dat je goed kan zien ooh, nieuweberichten:)
Hoop dat het kan of lukt:)
-
CSS : Ja - Lid sinds +5 jaarU bent al meer dan 5 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Is dit opvallend genoeg?
Ik denk dat het van zichzelf al opvallend is als ineens een gele afbeelding verschijnt tussen alle rode: die geeft tenslotte aan dat er een nieuw bericht is
Benzema- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
-
.. | Grafische aanvraag compleet! Gesloten en Verplaatst naar het archief! |
Benzema- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Bericht plaatjes gezocht
» muis over text afbeelding tonen werkt niet
» Achtergrond Index Bericht en Login bericht
» Plaatjes posten.
» Muziek en plaatjes
» muis over text afbeelding tonen werkt niet
» Achtergrond Index Bericht en Login bericht
» Plaatjes posten.
» Muziek en plaatjes
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Diensten :: Grafisch Ontwerp Sectie :: Knoppen, Iconen, Rangen :: Voltooide Aanvragen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: