Muziek en plaatjes
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Muziek en plaatjes
OP de een of andere manier kunnen mijn leden geen links plaatsen met muziek en ook geen plaatjes/foto;s plakken.
Zij krijgen deze melding in beeld: You are not allowed to post links and emails
Ik heb me het heen en weer gezocht in het beheerdersgedeelte en van alles uitgeprobeerd, maar niets lukt..
In de permissies voor de leden heb ik alles openstaan behalve de moderate
Wie oh wie kan ons helpen???
Zij krijgen deze melding in beeld: You are not allowed to post links and emails
Ik heb me het heen en weer gezocht in het beheerdersgedeelte en van alles uitgeprobeerd, maar niets lukt..
In de permissies voor de leden heb ik alles openstaan behalve de moderate
Wie oh wie kan ons helpen???
Von- Nieuw Forumlid
Registratie : 30-07-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Muziek en plaatjes
Heb de oplossing gevonden: er stond aangevinkt dat nieuwe leden een week lang geen links en zo mochten plaatsen.
Item kan dus gesloten worden.
Item kan dus gesloten worden.
Von- Nieuw Forumlid
Registratie : 30-07-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: