Plaatjes posten.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Plaatjes posten.
Nog niet zolang geleden kon het gewoon, maar nu ik bezig ben met van alles en nog wat op mijn forum..
Heb ik vast ergens iets fouts gedaan.
Wanneer ik nu een plaatje post krijg je hem heel klein te zien en dan moet je klikken op:
Enlarge this image en dan word hij de normale grote.
Plaatje:
Ik zou dit graag weer normaal willen zien.
Heb ik vast ergens iets fouts gedaan.
Wanneer ik nu een plaatje post krijg je hem heel klein te zien en dan moet je klikken op:
Enlarge this image en dan word hij de normale grote.
Plaatje:
Ik zou dit graag weer normaal willen zien.
Laatst aangepast door George op vr 22 jun 2012 - 16:21; in totaal 1 keer bewerkt
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Plaatjes posten.
Je hebt waarschijnlijk afbeeldingen resizen aan staan.
Ga naar: Algemeen>>Messages and Emails>>>Configuratie.
Zoek daar: Images resize : op, en maak de invulvelden leeg.
Dan moet het weer werken.
Ga naar: Algemeen>>Messages and Emails>>>Configuratie.
Zoek daar: Images resize : op, en maak de invulvelden leeg.
Dan moet het weer werken.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oke, en dan heb ik nog een klein vraagje tussendoor
Hoe kan ik ervoor zorgen dat humor uit de lijst gaat?
En dat er wat anders komt te staan op die plek:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat humor uit de lijst gaat?
En dat er wat anders komt te staan op die plek:
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Edit:
Laatst aangepast door Badlands op vr 22 jun 2012 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb het gedaan, en even gekeken via het test account.
En daar staat nog steeds het stukje: Humor.
En daar staat nog steeds het stukje: Humor.
George- Actief Forumlid
-
Waarom verander je niet gewoon de naam Humor in iets anders.
Ik heb bijvoorbeeld Humor veranderd in ''Status''
Maar je kunt het eigenlijk in alles veranderen.
Dit doe je door naar: Beheerderspaneel >>> Gebruikers en groepen >>> Profiles te gaan, en dan ''Humor'' te zoeken en die in iets anders te veranderen.
Dan veranderd het overal gelijk.
Ik heb bijvoorbeeld Humor veranderd in ''Status''
Maar je kunt het eigenlijk in alles veranderen.
Dit doe je door naar: Beheerderspaneel >>> Gebruikers en groepen >>> Profiles te gaan, en dan ''Humor'' te zoeken en die in iets anders te veranderen.
Dan veranderd het overal gelijk.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
George- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» probleem met posten
» plaatjes plaatsen
» kan geen links of emals posten
» vraag over tekstformaat in te posten bericht
» Hoeveel moet ik posten voor ik pm kan versturen?
» plaatjes plaatsen
» kan geen links of emals posten
» vraag over tekstformaat in te posten bericht
» Hoeveel moet ik posten voor ik pm kan versturen?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: