forum lay out
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
forum lay out
Hoi hoi,
ik had een vraagje of dit mogelijk was (sorry voor het slechte plaatje xD)
ik vroeg me af wat voor code ik hier voor nodig had en hoe ik die in elkaar kan zetten c:
ik had een vraagje of dit mogelijk was (sorry voor het slechte plaatje xD)
ik vroeg me af wat voor code ik hier voor nodig had en hoe ik die in elkaar kan zetten c:
- Spoiler:
Blackraven- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 10-04-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: forum lay out
Kom je niet verder met de 3-in-1 code die hier op het forum. Mits wat aanpassingen zou die er zo moeten uitzien :3
Chocoladesnoepje- Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 14-04-13
Templates : Nee
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: forum lay out
SamanthaMelissaS schreef:Tip: http://help.forumotion.com/t21989-multi-forums-in-one
Sorry dat had ik al geprobeerd maar dat wil ik niet, want dan blijft de Last Post aan de rechter kant hangen, ik wilde graag onder elk forum deel een Last Post hebben staan c:
Blackraven- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 10-04-12
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» Bestaand forum veranderen in nieuw forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: