Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
Ik ben 1 van de beheerders van het forum voor onze schoolkrant en tot nu toe hebben we het forum op www.deketter.actie-forum.com gehad. Maar nu willen we het forum overplaatsen naar een server van school. Kan dit en zo ja, hoe?
EDIT: We hebben al een werkende phpBB installatie op de server staan.
EDIT: We hebben al een werkende phpBB installatie op de server staan.
Re: Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
volgens mij kan dat niet
rudolph- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 27-07-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
nee dat kan idd niet.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Van forumotion naar actie forum?
» Forumberichten op andere server hier opladen?
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
» het opheffen van een Actie-Forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Forumberichten op andere server hier opladen?
» Op een of andere manier bestaat mijn forum niet meer!
» het opheffen van een Actie-Forum
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: