last post
Pagina 1 van 1• Deel
last post
was ik nog een keer xD
Uhm ik wil graag dat mijn last post mooi in mijn discription komt in plaats van er zo zielig bij hangen aan de rechter kant.
Gewoon letterlijk waar 'hier komt last post' daar wil ik hem hoe kan ik dit doen?
Uhm ik wil graag dat mijn last post mooi in mijn discription komt in plaats van er zo zielig bij hangen aan de rechter kant.
Gewoon letterlijk waar 'hier komt last post' daar wil ik hem hoe kan ik dit doen?
- Spoiler:
Blackraven- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 10-04-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: last post
Je kunt 'm uit de laatste cel verplaatsen in een andere cel ^^. Kun je met paint en screenshots misschien laten zien wat het precies moet zijn, ik wil 'm anders ook wel voor je verplaatsen ^^.
Gast- Gast
Re: last post
Wat voor jou het makkelijkste is, zou wel graag via paint willen zodat ik weet hoe het werkt, maar als dat te veel moeite is hoeft dat niet hoor c:
-
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: