Post verwijderen...
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Post verwijderen...
Hay
Ik heb en vraagje...
Ik wil graag een oud forum opknappen, en nu heb ik alle topic/forums/categorieën verwijderd.
maar het aantal post blijven staan. Nu is mijn vraag dus, hoe kan ik die posts verwijderen...?
mvg Sophia
Ik heb en vraagje...
Ik wil graag een oud forum opknappen, en nu heb ik alle topic/forums/categorieën verwijderd.
maar het aantal post blijven staan. Nu is mijn vraag dus, hoe kan ik die posts verwijderen...?
mvg Sophia
Laatst aangepast door Sophietjah op wo 24 maa 2010 - 14:30; in totaal 1 keer bewerkt
Sophietjah- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 20-12-09 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Post verwijderen...
Heb je bij het verwijderen van de fora en categorieën aangegeven dat je de berichten dus wilt verwijderen?
-
Registratie : 20-12-09 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kun je niet bij de gebruikers waarvan je de posts wilt recetten zoiets instellen?
Ik weet enkel dat alleen de forum oprichter dit kan, dus geen idee waar het precies staat.
Ik weet enkel dat alleen de forum oprichter dit kan, dus geen idee waar het precies staat.
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
doggygirly schreef:Kun je niet bij de gebruikers waarvan je de posts wilt recetten zoiets instellen?
Inderdaad, bij beheerderspaneel >> Algemeen >> Configuratie, helemaal naar onderen scrollen, dan de naam van de gebruiker invullen en dan op 'Verzenden' en zo moet dat gebruiker, per gebruiker...
Gill- Actief Forumlid
-
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
AlsjeblieftSophietjah schreef:Dank je
Het is me gelukt, dan kan ik eindelijk verder
Gill- Actief Forumlid
-
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: