Make over forum
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Make over forum
Naam van je forum: Mytic Horses
Forum adres: mytichorses.actieforum.com
Vanaf welke datum is het forum gestart: 30-10-2014
Welke plaatjes zou je graag gebruikt willen zien: http://freedom-fantasy.deviantart.com/art/apollyon-freebie-127354781 deze voor de banner
Welke kleuren zou je graag willen zien: Een beetje donker, wat ook bij de banner past
Jouw gebruikersnaam op je forum: Newt
Forum adres: mytichorses.actieforum.com
Vanaf welke datum is het forum gestart: 30-10-2014
Welke plaatjes zou je graag gebruikt willen zien: http://freedom-fantasy.deviantart.com/art/apollyon-freebie-127354781 deze voor de banner
Welke kleuren zou je graag willen zien: Een beetje donker, wat ook bij de banner past
Jouw gebruikersnaam op je forum: Newt
Laatst aangepast door Julya op vr 27 maa 2015 - 16:18; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Make over forum
Ah, ik zie dat het forum al aardig wat coding heeft, dat scheelt mij enorm. Ik denk dat ik dit vrij vlug in elkaar kan draaien. Heb je voor mij een account met admin rechten? Die gegevens kan je het beste even per PM sturen
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» *** Forum
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» *** Forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: