Vast grootte forum
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Vast grootte forum
Hello!
Ik heb dus een forum, maar zodra ik via een andere computer / als er reclame komt, past de lay-out niet meer goed en ik kon niet vinden waar ik dat veranderen moest, dus is er een code die het forum een vaste grootte geeft, voor iedere computer?
x
Ik heb dus een forum, maar zodra ik via een andere computer / als er reclame komt, past de lay-out niet meer goed en ik kon niet vinden waar ik dat veranderen moest, dus is er een code die het forum een vaste grootte geeft, voor iedere computer?
x
Chevy- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 23
Registratie : 07-09-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Vast grootte forum
Je kan de breedte van je forum kiezen in je beheerderspaneel.
[beheerderspaneel][pijl]Algemeen[pijl]Forum[pijl]Configuratie[/beheerderspaneel]
Onder het stukje pagina-structuur kan je hier de breedte van je forum kiezen in % of px.
[beheerderspaneel][pijl]Algemeen[pijl]Forum[pijl]Configuratie[/beheerderspaneel]
Onder het stukje pagina-structuur kan je hier de breedte van je forum kiezen in % of px.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat staat al ingevuld naar keuze, maar als er reclame komt wordt deze uitgerekt.
Want het forum is standaard 900px breed, maar is nu echt veel breder door de reclame. Kan ik dat enkel oplossen door reclamevermindering te kopen, of kan het reclame ook minder breed gemaakt worden? c:
Want het forum is standaard 900px breed, maar is nu echt veel breder door de reclame. Kan ik dat enkel oplossen door reclamevermindering te kopen, of kan het reclame ook minder breed gemaakt worden? c:
Chevy- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 23
Registratie : 07-09-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het is mogelijk om deze smaller te maken maar ik ben niet zeker of dit wel mag van forumotion. Ik ga dit even na vragen en dan kom ik hier terug om je te zeggen hoe dit moet.
Ik vermoed dat het wel mag zolang de reclame nog zichtbaar is.
Ik heb even op het Engelstalig forum gezocht en kwam al snel met een topic tegen waarin gezegt werd dat je alles mag doen met die ads zolang je ze maar niet afdekt of verwijdert. Je mag ze dus wat smaller maken of verplaatsen.
Ik vermoed dat het wel mag zolang de reclame nog zichtbaar is.
Ik heb even op het Engelstalig forum gezocht en kwam al snel met een topic tegen waarin gezegt werd dat je alles mag doen met die ads zolang je ze maar niet afdekt of verwijdert. Je mag ze dus wat smaller maken of verplaatsen.
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum verspringt in grootte bij bepaalde topics!
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Sneeuw wel op mijn test forum maar niet op het gewone forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: