Forum verspringt in grootte bij bepaalde topics!
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum verspringt in grootte bij bepaalde topics!
Kijk,ik heb het nu al een paar keer gezien en het veranderd ook niet,niet dat het zo storend is,maar ergen misschien een onderliggende fout.
Het balkje waar de profielen in staan,naast de berichten is dan dunner en dan weer dikker,ik heb er printscreentjes van gemaakt zodat jullie even kunnen meekijken,eerst dacht ik dat het was door de lange rangnaam,verkennend lid van fertility do talk,maar ook dit is niet steeds hetzelfde
Zo is het normaal
Hier op zijn breedst,let ook op de positie van de >< ^^
En hier staat het woordje lid van verkennend lid van......,onder aan
Weet iemand hiert de reden voor of is het een technisch probleem,
groeten Jole
Het balkje waar de profielen in staan,naast de berichten is dan dunner en dan weer dikker,ik heb er printscreentjes van gemaakt zodat jullie even kunnen meekijken,eerst dacht ik dat het was door de lange rangnaam,verkennend lid van fertility do talk,maar ook dit is niet steeds hetzelfde
Zo is het normaal
Hier op zijn breedst,let ook op de positie van de >< ^^
En hier staat het woordje lid van verkennend lid van......,onder aan
Weet iemand hiert de reden voor of is het een technisch probleem,
groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum verspringt in grootte bij bepaalde topics!
Ik denk dat het komt door de rangtitels. volgens mij doet hij het alleen bij de rangtitels die erg groot zijn, zoals verkennend lid van .......
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dacht ik ook al Susie,maar hij doet het niet altijd en het is pas sinds enkele dagen,daarom dat ik het zo vreemd vind!
Want bij de 2de Printscreen staat de rang languit en bij de derde staat het woordje Talk op de 2de regel...
Want bij de 2de Printscreen staat de rang languit en bij de derde staat het woordje Talk op de 2de regel...
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En vandaag wordt hij dan wel heel breed?
Dit is toch niet normaal toch,bijna tot de helft van het forum...
Groeten Jole
Dit is toch niet normaal toch,bijna tot de helft van het forum...
Groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Ik ben natuurlijk zelf ook gaan zoeken naar een reden,hoe het zou kunnen komen,via firefox was alles dik in orde en toen besefte ik dat ik Internet Explorer 8 onlangs geinstalleerd heb!
Daar heb je naast de adresbalk een icoontje staan en dit icoontje is een compabiliteitsweergave,een modus dat kan gebruikt worden voor websites die zijn ontworpen voor oudere browsers,deze websites worden dan beter weergegeven en problemen met verkeerd geplaatste menu's,afbeeldingen of tekst worden verholpen.Ik heb daar even op geklikt en mijn beeld versprong meteen naar het normale terug,dus zoals het hoort te zijn!
Dus probleem opgelost!
Groeten Jole
Daar heb je naast de adresbalk een icoontje staan en dit icoontje is een compabiliteitsweergave,een modus dat kan gebruikt worden voor websites die zijn ontworpen voor oudere browsers,deze websites worden dan beter weergegeven en problemen met verkeerd geplaatste menu's,afbeeldingen of tekst worden verholpen.Ik heb daar even op geklikt en mijn beeld versprong meteen naar het normale terug,dus zoals het hoort te zijn!
Dus probleem opgelost!
Groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Vreemd, maar fijn dat het opgelost is Jole!
Kan of mag ik het topic sluiten?
Kan of mag ik het topic sluiten?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jole- Actief Forumlid
-
Gesloten
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: