Afbeeldingen verwijderen.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Afbeeldingen verwijderen.
Ik ben blijkbaar erg blond of grijs.
Maar had even niet door met het uploaden van afbeeldingen.
Nu heb ik dus afbeeldingen dubbel in het beheer.
Door telkens weer te uploaden en ik ze niet zag.
Tot ik een helder moment kreeg en op het pijltje klikte.
Is er een mogelijkheid om die dubbele afbeeldingen weg te krijgen?
Maar had even niet door met het uploaden van afbeeldingen.
Nu heb ik dus afbeeldingen dubbel in het beheer.
Door telkens weer te uploaden en ik ze niet zag.
Tot ik een helder moment kreeg en op het pijltje klikte.
Is er een mogelijkheid om die dubbele afbeeldingen weg te krijgen?
Laatst aangepast door Liesbeth* op wo 27 aug 2014 - 17:48; in totaal 1 keer bewerkt
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Liesbeth*- Globaal Moderator
-
Leeftijd : 70
Registratie : 13-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Re: Afbeeldingen verwijderen.
Waar upload je de afbeeldingen naar toe, via Servimg.com? Indien ja moet je even inloggen met je oprichters mail adres + wachtwoord als het goed is moet dat lukken en kun je de afbeeldingen daaruit verwijderen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oke ga er even mee aan de slag.
En hoe of waar moer ik me inloggen met mijn admin gegevens kan nergens op klikken.
En hoe of waar moer ik me inloggen met mijn admin gegevens kan nergens op klikken.
Laatst aangepast door Joost op wo 27 aug 2014 - 17:21; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Bericht samengevoegd, niet dubbelposten!)
-
CSS : Ja - Medewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgt
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Echt ben te oud voor dit soort dingen denk ik.
Wist niet eens dar dit bestond pffffffffff.
Maar het is gelukt dank je wel weer.
Wist niet eens dar dit bestond pffffffffff.
Maar het is gelukt dank je wel weer.
-
Geen dank!
[opgelost][/opgelost]
[opgelost][/opgelost]
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Probleem met Afbeeldingen
» Fout met afbeeldingen
» Menu-Afbeeldingen...
» Afbeeldingen in forum
» Imageshack: oude afbeeldingen
» Fout met afbeeldingen
» Menu-Afbeeldingen...
» Afbeeldingen in forum
» Imageshack: oude afbeeldingen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: