Afbeeldingen in forum
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Afbeeldingen in forum
Ik ben bezig met iconen te plaatsen in het forum.
Dit doe ik op deze manier: Algemeen >> Categories and forums >> Forum bewerken >> Bewerken >> afbeeldingslocatie.
Alleen als ik daar een afbeelding plaats krijg ik ze achter de tekst, terwijl ik ze voor de tekst wil hebben. Hier op het supportforum hebben ze het ook, maar ik wil wel dat er netjes het plaatje zo hebben waarbij de tekst moderator ook netjes geplaatst wordt.
Op dit forum is een ander voorbeeld wat ik bedoel, met het moderatorstuk:
Voorbeeld
Maar het moet toch niet zo zijn dat het plaatje dus een stuk groter moet zijn, om het dan netjes te krijgen?
Dit doe ik op deze manier: Algemeen >> Categories and forums >> Forum bewerken >> Bewerken >> afbeeldingslocatie.
Alleen als ik daar een afbeelding plaats krijg ik ze achter de tekst, terwijl ik ze voor de tekst wil hebben. Hier op het supportforum hebben ze het ook, maar ik wil wel dat er netjes het plaatje zo hebben waarbij de tekst moderator ook netjes geplaatst wordt.
Op dit forum is een ander voorbeeld wat ik bedoel, met het moderatorstuk:
Voorbeeld
Maar het moet toch niet zo zijn dat het plaatje dus een stuk groter moet zijn, om het dan netjes te krijgen?
Re: Afbeeldingen in forum
Ik begrijp je niet helemaal, maar bedoel je die plaatjes die hier in de onderdelen staan bijvoorbeeld dit plaatje?
Of bedoel je die tekst van wie er moderators zijn in het onderdeel, die kan je geloof ik niet aanpassen.
Of bedoel je die tekst van wie er moderators zijn in het onderdeel, die kan je geloof ik niet aanpassen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
het gaat over die plaatjes ja.
Echter begrijp ik niet wat je vraag nu precies is:
wil je nu de plaatjes zo hebben dat je eerst de tekst ziet en daarna (dus rechts van de tekst) het plaatje?
Echter begrijp ik niet wat je vraag nu precies is:
wil je nu de plaatjes zo hebben dat je eerst de tekst ziet en daarna (dus rechts van de tekst) het plaatje?
Frostbite- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 05-01-08 - 500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee (ik krijg soms echt het idee of ik hier een hele andere taal praat).
Ik wil het links hebben (naast ), maar de grote was ongeveer 48x48... maar dan kreeg ik moderator er niet bij... (of je krijgt een uitgerekt forum), want ik plaats ze nu bij omschrijving van het forum.
Als je bij afbeelding dus een link zet, krijg je het lelijk in de omschrijving aan de rechterkant (dit wil ik dus niet!).
Ik had gehoopt dat er iets was, waardoor je een apart gedeelte had om dus extra plaatjes in te plaatsen naast de normale new/read/closed (nogmaals voor de duidelijkheid naast deze) plaatjes die standaard op het forum zitten.
Je hebt fora (helaas kan ik dat even niet vinden..) die dat hebben en er is ook mod voor bij phpbb, maar dacht dus als je afbeelding zo kan plaatsen in het forum, dat je dan ook daar netjes krijgt, maar niet dus.
Maargoed, ik verklein ze nu en kijk of het dan wel staat en anders maar niet.
Ik wil het links hebben (naast ), maar de grote was ongeveer 48x48... maar dan kreeg ik moderator er niet bij... (of je krijgt een uitgerekt forum), want ik plaats ze nu bij omschrijving van het forum.
Als je bij afbeelding dus een link zet, krijg je het lelijk in de omschrijving aan de rechterkant (dit wil ik dus niet!).
Ik had gehoopt dat er iets was, waardoor je een apart gedeelte had om dus extra plaatjes in te plaatsen naast de normale new/read/closed (nogmaals voor de duidelijkheid naast deze) plaatjes die standaard op het forum zitten.
Je hebt fora (helaas kan ik dat even niet vinden..) die dat hebben en er is ook mod voor bij phpbb, maar dacht dus als je afbeelding zo kan plaatsen in het forum, dat je dan ook daar netjes krijgt, maar niet dus.
Maargoed, ik verklein ze nu en kijk of het dan wel staat en anders maar niet.
Soortgelijke onderwerpen
» Problemen afbeeldingen forum
» Afbeeldingen laden niet
» Afbeeldingen verwijderen.
» Fout met afbeeldingen
» Probleem met Afbeeldingen
» Afbeeldingen laden niet
» Afbeeldingen verwijderen.
» Fout met afbeeldingen
» Probleem met Afbeeldingen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: