Menu-Afbeeldingen...
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Menu-Afbeeldingen...
Ik installeerde mijn oude skin terug op mijn forum en wou alle menu-afbeelding verwijderen en dat lukte, behalve bij 1tje... En dat is bij PM & nieuwe PM...
Dan krijg ik dit, of ik de link nu laat staan of niet...:
Dan krijg ik dit, of ik de link nu laat staan of niet...:
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gill- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Menu-Afbeeldingen...
sorry, ben op moment even minder hier... mijn moeder heeft afgelopen donderdag gehoord dat ze borstkanker heeft.... vandaar mijn weinige reacties de afgelopen dagen..
wat ik zo kan bedenken is dat hij aangeeft dat je een naam voor de menu moet invoeren...
wat ik zo kan bedenken is dat hij aangeeft dat je een naam voor de menu moet invoeren...
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jup, er mist een naam voor het menu. Maar zover ik weet kan je niet alle menu-items verwijderen, maar wel wijzigen.
Gill- Actief Forumlid
-
Sorry dat ik even helemaal off topic ga
maar wil jou susie, je moeder enverdere familie sterkte wensen dan
hoop van harte dat alles snel weer goed komt
maar wil jou susie, je moeder enverdere familie sterkte wensen dan
hoop van harte dat alles snel weer goed komt
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Fout met afbeeldingen
» Probleem met Afbeeldingen
» Afbeeldingen verwijderen.
» Afbeeldingen in forum
» Afbeeldingen laden niet
» Probleem met Afbeeldingen
» Afbeeldingen verwijderen.
» Afbeeldingen in forum
» Afbeeldingen laden niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: