HTML in berichten wilt niet?
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
HTML in berichten wilt niet?
Sorry als dit topic fout gaat, maar ik zat in een inwendig dilemma over waar ik hem neer zou zetten :')
Goed dan, ik ben bezig met een forum. Gewoon in phpBB2 en in het beheerderspaneel heb ik aangezet dat ik HTML in berichten toe wil staan. Toch zet hij, als ik een bericht plaats, in de opties eronder aan dat ik HTML uit wil schakelen voor het bericht. Maar als die ik uitvink en gewoon mijn bericht met HTML post laat hij het zien als platte tekst en krijg ik niet de table te zien die ik heb gemaakt.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ik heb het hele beheerderspaneel doorgespit.
Goed dan, ik ben bezig met een forum. Gewoon in phpBB2 en in het beheerderspaneel heb ik aangezet dat ik HTML in berichten toe wil staan. Toch zet hij, als ik een bericht plaats, in de opties eronder aan dat ik HTML uit wil schakelen voor het bericht. Maar als die ik uitvink en gewoon mijn bericht met HTML post laat hij het zien als platte tekst en krijg ik niet de table te zien die ik heb gemaakt.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ik heb het hele beheerderspaneel doorgespit.
Kiekie- Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 02-04-14
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: HTML in berichten wilt niet?
Bij voorkeuren in je profiel moet staan: Schakel HTML altijd aan. Dan gewoon op het ja vinkje klikken ^^
Als het goed is moet het dan werken.
Als het goed is moet het dan werken.
Chevy- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 23
Registratie : 07-09-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: HTML in berichten wilt niet?
Oh ja! Oeps :'D Dat was wel een beetje heel erg blond van me.
Dankjewel in ieder geval! Het werkt helemaal c:
Dankjewel in ieder geval! Het werkt helemaal c:
Kiekie- Forumlid
-
Leeftijd : 28
Registratie : 02-04-14
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» chatbox wilt niet functioneren.
» HTML blijft niet staan
» html page script lukt niet
» pribe berichten niet voor gasten
» Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
» HTML blijft niet staan
» html page script lukt niet
» pribe berichten niet voor gasten
» Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: