Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
Hyaa!
Ik krijg verschillende meldingen van leden van mijn site dat ze niet bij "Aantal berichten" kunnen kijken naar hun berichten, want dan komt de volgende melden: "You haven't got the rights to access this page". Op een andere site had ik hier ook al last van. Weet iemand misschien hoe ik dit kan veranderen?
xx
Ik krijg verschillende meldingen van leden van mijn site dat ze niet bij "Aantal berichten" kunnen kijken naar hun berichten, want dan komt de volgende melden: "You haven't got the rights to access this page". Op een andere site had ik hier ook al last van. Weet iemand misschien hoe ik dit kan veranderen?
xx
Laatst aangepast door Sioux op di 3 jan 2012 - 17:55; in totaal 2 keer bewerkt
Sioux- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 26-12-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
kun je er een screen shot van maken want ik snap niet precies wat je bedoelt
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Sioux- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 26-12-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen i
» kunnen geen berichten meer plaatsen
» Berichten sinds laatste bezoek bekijken
» berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
» kunnen geen berichten meer plaatsen
» berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: