html page script lukt niet
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
html page script lukt niet
ik heb een flache intro gemaakt het script is
dus ik maak een html page zonder header and footer en pak dat erin want ik had gemaakt dat als de intro klaar was je word doorgestuurd naar de index pagina maar ik zie niks ik denk dat hij het flache cript niet kan lezen kan emand mij helpen
dus ik maak een html page zonder header and footer en pak dat erin want ik had gemaakt dat als de intro klaar was je word doorgestuurd naar de index pagina maar ik zie niks ik denk dat hij het flache cript niet kan lezen kan emand mij helpen
Laatst aangepast door menno master op do 27 jan 2011 - 14:21; in totaal 1 keer bewerkt
menno master- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 07-01-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: html page script lukt niet
Dit redirect niks naar een bepaalde, site, pagina of iets dergelijks. Dit is maar een klein stuk van he scriptje verwacht ik?
Hoi,
Je flash zoekt naar het bestand ''intro degroenewereld.swf'' maar deze kan hij op je forum niet vinden.
Je moet dit bestandje eerst op een ftp-server zetten, en dan bij ''source'' de URL van de plaats van het *swf bestand.
Nu zoekt hij maar hij kan het bestand nergens vinden.
Wil dit niet lukken, dan heb ik nog iets anders waar je heel simpel een-soort-van flash intro's mee kunt maken, en het werkt altijd.
Je flash zoekt naar het bestand ''intro degroenewereld.swf'' maar deze kan hij op je forum niet vinden.
Je moet dit bestandje eerst op een ftp-server zetten, en dan bij ''source'' de URL van de plaats van het *swf bestand.
Wil dit niet lukken, dan heb ik nog iets anders waar je heel simpel een-soort-van flash intro's mee kunt maken, en het werkt altijd.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bedankt maar hoe doe ik ditVJ. schreef:Hoi,
-
Registratie : 07-01-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb een tutorial aangemaakt.
Zie de volgende link.
https://ondersteun.actieforum.com/t3205-flash-intro-maken
Suc6.
Zie de volgende link.
https://ondersteun.actieforum.com/t3205-flash-intro-maken
Suc6.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wat is de locatie van het flashbestand? Staat het al ergens online of alleen op je eigen computer?
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
dankje maar daar heb ik niet veel aan ik wil 1 zonder reclame darom heb ik er 1 gemaakt mischien kan ik de swf bestand ergens uploadenbLACKADDER schreef:Wat is de locatie van het flashbestand? Staat het al ergens online of alleen op je eigen computer?
-
Daar heb je wel degelijk iets aan, want met die informatie kan ik je beter helpen.
Haal even de spatie uit de bestandsnaam, dat kan problemen opleveren. Upload vervolgens het bestand naar een webserver (bijvoorbeeld van een gratis webhostingdienst als webs.com) en vervang in je HTML-code "intro degroenewereld.swf" door de link naar het geüploade bestand (let op: "intro degroenewereld.swf" staat twee keer in je HTML).
Haal even de spatie uit de bestandsnaam, dat kan problemen opleveren. Upload vervolgens het bestand naar een webserver (bijvoorbeeld van een gratis webhostingdienst als webs.com) en vervang in je HTML-code "intro degroenewereld.swf" door de link naar het geüploade bestand (let op: "intro degroenewereld.swf" staat twee keer in je HTML).
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Wat heb je precies veranderd? Zonder het bestand te uploaden werkt het sowieso niet.
-
wat ik heb gedaan ik heb het swf bestand geupload bij webs en daar bij my files geopend want dan kom je op een site met allen dat ding toen had ik
intro degroenewereld.swf veranderd in die url
intro degroenewereld.swf veranderd in die url
-
Soortgelijke onderwerpen
» PHP Op HTML Page? [opgelost]
» HTML page probleem [opgelost]
» Uitsluiten van uitvoering van script in de 'omschrijving van de site' op HTML
» Icoontje Pm lukt niet
» Sticky plaatsen lukt niet
» HTML page probleem [opgelost]
» Uitsluiten van uitvoering van script in de 'omschrijving van de site' op HTML
» Icoontje Pm lukt niet
» Sticky plaatsen lukt niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: