Chat problemen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Chat problemen
Hoi,
sinds een aantal dagen heb ik een probleem met de chat.. de teksten lopen door elkaar heen of sommige teksten komen niet eens op het scherm..
alle mensen inde chat klagen erover, dus is het niet een specifiek probleem aan mijn pc..
hebben jullie hier een oplossing voor?
ik heb al geprobeerd de chat te verwijderen, opnieuw aanzetten, maar dat helpt niet.
Groetjes sonja
sinds een aantal dagen heb ik een probleem met de chat.. de teksten lopen door elkaar heen of sommige teksten komen niet eens op het scherm..
alle mensen inde chat klagen erover, dus is het niet een specifiek probleem aan mijn pc..
hebben jullie hier een oplossing voor?
ik heb al geprobeerd de chat te verwijderen, opnieuw aanzetten, maar dat helpt niet.
Groetjes sonja
Re: Chat problemen
Kan je een screen geven als voorbeeld?
Mischien kan ik je dan helpen.
Mischien kan ik je dan helpen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is idd zo.
Gisteren was ik in de chat met iemand.
Mijn tekst sprong steeds anders, en niet op volghorde van reageren
Ik kan ook wel een printscreen maken maar dan zie je het probleem denk ik niet.
Je ziet het als je zelf in de chat zit.
Gisteren was ik in de chat met iemand.
Mijn tekst sprong steeds anders, en niet op volghorde van reageren
Ik kan ook wel een printscreen maken maar dan zie je het probleem denk ik niet.
Je ziet het als je zelf in de chat zit.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja idd.. de teksten die je intypt, je klikt op verzenden.. verschijnen niet of door elkaar..
een printscreen geeft niet de actie aan, of liever gezegd de NIET uitgevoerde actie..
greetz sonja
een printscreen geeft niet de actie aan, of liever gezegd de NIET uitgevoerde actie..
greetz sonja
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: