logs chat
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
logs chat
hoi hoi
als ik ga chatten en een ander loopt bijv te schelden kan ik dan de logs terughalen ?
stel je voor iemand zegt *** en dan een maand later ga ik naar mijn beheerders paneel en dan kan ik het terug lezen
kan dat ?
mvg ggz
als ik ga chatten en een ander loopt bijv te schelden kan ik dan de logs terughalen ?
stel je voor iemand zegt *** en dan een maand later ga ik naar mijn beheerders paneel en dan kan ik het terug lezen
kan dat ?
mvg ggz
Laatst aangepast door GGZ op do 15 aug 2013 - 18:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: logs chat
Naar mijn weten is dit niet mogelijk. Wat ik wel weet is dat de chatbox een archief heeft waarin staat wat er allemaal gezegt is, maar dat blijft niet lang staan. Ik geloof dat dat de volgende dag of de volgende keer dat je inlogt alweer verdwenen is.
Mystic- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 25
Registratie : 24-09-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De chat berichten in het archief blijft staan tot een moderator een chat commando post (/clear) daarna is alles weg, verder is het niet mogelijk om het in het beheerderspaneel terug te lezen helaas.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Je bent vrij om een suggestie te posten in ons suggestie gedeelte.
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: