Chat
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Chat
Hallo mensen,
ik heb een aantal fora lopen via actieforum.com, maar bij een van de fora willen ze graag op chat en ik las dat dat mogelijk was, maar hoe werkt het??? Ik heb namelijk geen idee, want ik ben een puppy met dit soort dingen...
Groetjes
JedidJah
ik heb een aantal fora lopen via actieforum.com, maar bij een van de fora willen ze graag op chat en ik las dat dat mogelijk was, maar hoe werkt het??? Ik heb namelijk geen idee, want ik ben een puppy met dit soort dingen...
Groetjes
JedidJah
Re: Chat
Allereerst heet ik je welkom hier!
Een hele goede vraag
Dit doe je zo:
1. Beheerderpaneel helemaal onderaan zie je een link daarna toe.
2. Klik dan op het tablad Modules.
3. Vervolgens tref je daar aan je linkerkant van je scherm een lange lijst, en scroll helemaal naar beneden waar ''Chatbox'' staat.
4. Kies ''Configuratie'', daar zet je de optie 'Ja' aan. en kies de lokatie waar die moet staan.
En klik op verzenden.
Bij Banned users, kan je leden de toegang ontzeggen voor de chatbox.
En bij Moderators, kun je een lid moderator maken van de chatbox.
Ik hoop dat ik je kon helpen.
slytherin78 edit: Verplaatste topic naar Algemene Problemen!
Een hele goede vraag
Dit doe je zo:
1. Beheerderpaneel helemaal onderaan zie je een link daarna toe.
2. Klik dan op het tablad Modules.
3. Vervolgens tref je daar aan je linkerkant van je scherm een lange lijst, en scroll helemaal naar beneden waar ''Chatbox'' staat.
4. Kies ''Configuratie'', daar zet je de optie 'Ja' aan. en kies de lokatie waar die moet staan.
En klik op verzenden.
Bij Banned users, kan je leden de toegang ontzeggen voor de chatbox.
En bij Moderators, kun je een lid moderator maken van de chatbox.
Ik hoop dat ik je kon helpen.
slytherin78 edit: Verplaatste topic naar Algemene Problemen!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
helemaal geweldig dat was precies mijn vraag. het is nu dus gelukt en we zijn al hevig aan het chatten
JedidJah
JedidJah
Top!
*Tovert slotje*
*Tovert slotje*
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: