het Hobby Forum
2 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
het Hobby Forum
Hey!
Ik heb zelf een hobby forum, dat is een forum waar je over van alles kunt praten, (Klik hier)
Nu is mijn vraag, hebben jullie tips?
Ik heb zelf een hobby forum, dat is een forum waar je over van alles kunt praten, (Klik hier)
Nu is mijn vraag, hebben jullie tips?
hobbyforum- Nieuw Forumlid
Registratie : 08-03-14
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Re: het Hobby Forum
sorry eigenlijk mag ik niet helpen omdat het forum niet van actieforum is maare misschien is een banner wel een idee
Gast- Gast
gierigegoudzoeker schreef:sorry eigenlijk mag ik niet helpen omdat het forum niet van actieforum is maare misschien is een banner wel een idee
Bedankt!
CSS : Nee - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid
Dit is inderdaad geen actieforum host, maar gehost door phpBB3. Nu ondersteunt Actieforum deze versie wel, dus ik wil even op Joost of Spetter wachten wat ze erover te zeggen hebben.
Over je forum: Het ziet er heel basic uit. Je hebt alle standaard iconen, waardoor het lijkt alsof er niet erg veel aan de site gedaan is. Zelfs de kleuren zijn de standaard instellingskleuren. Ik zou iets meer aandacht schenken aan je skin.
Je heb echt enorm veel boards, ik zou het forum veel kleiner maken. Zeker als je net begint, want als je veel lege boards hebt, lijkt je forum heel inactief.
Over je forum: Het ziet er heel basic uit. Je hebt alle standaard iconen, waardoor het lijkt alsof er niet erg veel aan de site gedaan is. Zelfs de kleuren zijn de standaard instellingskleuren. Ik zou iets meer aandacht schenken aan je skin.
Je heb echt enorm veel boards, ik zou het forum veel kleiner maken. Zeker als je net begint, want als je veel lege boards hebt, lijkt je forum heel inactief.
CCDragon- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 24-12-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
CCDragon schreef:Dit is inderdaad geen actieforum host, maar gehost door phpBB3. Nu ondersteunt Actieforum deze versie wel, dus ik wil even op Joost of Spetter wachten wat ze erover te zeggen hebben.
Kleuren veranderen werkt helaas niet bij PHPbb3, alleen logo. Ik denk dat ik een actieforum forum ga uitproberen.
Soortgelijke onderwerpen
» » het Hobby Forum «
» Crea Hobby
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Crea Hobby
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: