is een hack forum legaal ..?
Pagina 1 van 1• Deel
is een hack forum legaal ..?
Hallo
Ik kwam laatst een Nederlands hack forum tegen van actie forum
De vraag is of dit wel legaal is...
Als dit legaal is zet ik mijn forum gelijk om naar een Nederlands hack forum want daar komen heel veel mensen op af
Ik hoop dat dit mogelijk is
Met vriendelijke groeten
Ggz
Ik kwam laatst een Nederlands hack forum tegen van actie forum
De vraag is of dit wel legaal is...
Als dit legaal is zet ik mijn forum gelijk om naar een Nederlands hack forum want daar komen heel veel mensen op af
Ik hoop dat dit mogelijk is
Met vriendelijke groeten
Ggz
Gast- Gast
Re: is een hack forum legaal ..?
Wat voor soort hack bedoel je? Kun je me daar een link van geven via de PM dan kan ik het beoordelen.
Maar wat wil je zelf op je forum plaatsen dan?
Maar wat wil je zelf op je forum plaatsen dan?
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Mwa ik wil alleen een team aanbieden die ondersteunig geeft
Geen progammas o.i.d
Vind je het erg dat ik een andereneenhalf jaar terug het forum heb gespamd ... (Bloos)
Hij word nooit gemodereert meer dus alles is een gaos
Geen progammas o.i.d
Vind je het erg dat ik een andereneenhalf jaar terug het forum heb gespamd ... (Bloos)
Hij word nooit gemodereert meer dus alles is een gaos
Laatst aangepast door Joost op wo 19 feb 2014 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Link eruit gehaald)
Gast- Gast
Dit kan ik helaas niet toestaan, het spijt me maar dit forum zal ik voor controle moeten melden aan het Pro Admin team. Het is goed dat je zelf eerst vraagt of dit mag maar dit mag niet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Is goed hartstikke bedankt alleen nu is mijn forumhelemaal overhoop...
Gast- Gast
Succes met je forum verbouwen.
Dan sluit ik dit topic.
Dan sluit ik dit topic.
Joost- Beheerder
-
Om terug te komen hierop, de melding heb ik gemaakt gisteren aan het Pro Admin team en het desbetrefende forum heeft zojuist een ban gekregen, hack forums zijn niet toegestaan!
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» *** Forum
» Deklepstek een forum voor lotgenoten forum voor mensen met een persoonlijkheids
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Mijn forum wordt doorgelinkt naar een ander forum
» *** Forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: