Forum rechts
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Forum rechts
Ik had het al eens ergens gezien, maar nergens vind ik hoe dat het moet. Je forum staat normaal mooi gecentreerd in het midden, maar is het mogelijk om je forum ook helemaal aan de linkerkant te zetten of aan de rechter kant?
Alvast bedankt c:
Alvast bedankt c:
NiboriUkitake- Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 22-06-12
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Forum rechts
Ik weet niet of dit de beste oplossing is (en of het precies is wat je bedoelt), maar zet dit eens bij je css:
In feite zeg je hier dat je wilt dat er 0px tussen de rechterkant van de browser en de rechterkant van je forum zitten. Als je wilt dat er wel wat meer ruimte tussen zit, kun je de 0 veranderen in andere waarden. Als je je forum aan de linkerkant wilt hebben, vervang je het woordje right voor left.
Is dat wat je bedoelt?
- Code:
.bodylinewidth{
margin-right: 0px !important;
}
In feite zeg je hier dat je wilt dat er 0px tussen de rechterkant van de browser en de rechterkant van je forum zitten. Als je wilt dat er wel wat meer ruimte tussen zit, kun je de 0 veranderen in andere waarden. Als je je forum aan de linkerkant wilt hebben, vervang je het woordje right voor left.
Is dat wat je bedoelt?
Lone Wanderer- Actief Forumlid
-
Registratie : 26-07-13
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
NiboriUkitake- Forumlid
-
Registratie : 22-06-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
10spetter10- Superactief Forumlid
-
Registratie : 08-07-12
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Forum rechts
» Avatar verplaatsen van rechts naar links
» Invision naar rechts scrollen om te lezen ???
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
» Avatar verplaatsen van rechts naar links
» Invision naar rechts scrollen om te lezen ???
» Verplaatsen van de data van mijn Actie-Forum.com forum naar een andere server
» Domein naam vorige forum meenemen naar huidige forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: