vraagje over foto uploader
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
vraagje over foto uploader
Hallo,
Sinds vandaag hebben wij op ons forum een ander foto uploader.
www.servimg.com
Daarin ook nog eens in een kleiner kader een tekst over een hacking attempt,Geen idee wat dit is ??
Weet er iemand of dit veilig is om te gebruiken?
Bedankt alvast.
Mvg,
Kristina van BBB-team (Beaglebabbelbox)
Sinds vandaag hebben wij op ons forum een ander foto uploader.
www.servimg.com
Daarin ook nog eens in een kleiner kader een tekst over een hacking attempt,Geen idee wat dit is ??
Weet er iemand of dit veilig is om te gebruiken?
Bedankt alvast.
Mvg,
Kristina van BBB-team (Beaglebabbelbox)
Laatst aangepast door toby_2003 op do 12 dec 2013 - 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Re: vraagje over foto uploader
Tja, dat weet ik eigenlijk ook niet echt, sorry, maar bij mij werkt tinypic heel goed.
~Waarschijnlijk niet echt het antwoord wat je had verwacht...
~Waarschijnlijk niet echt het antwoord wat je had verwacht...
Emmeline- Forumlid
-
Registratie : 19-10-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee ,niet echt.
De vorige die we vast op ons forum hadden staan was image shack en nu ineens zonder verwittiging staat daar www.servimg.com
Ik heb wat voor je rondgekeken en voor wat ik kon afleiden(denk ik iig) zou ik zeggen dat de 'hacking attempt' waar je over spreekt, niet veilig is, bedreigend zelf voor evt. je computer en je account. Dit zijn maar woorden van wat ik denk, maar aangezien er niet veel positiefs op google aan lijkt neem ik maar het slechte aan.
Alsook heb ik geprobeerd te registreren met de link van servimg maar kon ik aleen maar inloggen, dus voor zover is er ook niets mee te doen.
Heel veel weet ik hier ook niet over, evenmin m'n broer(die weer 'es niet wil luisteren) dus veel kan ik je hierbij niet helpen.
Ik hoop dat je hier iets mee hebt.
Alsnog zou ik aanraden om 'es een ander soort uploader te gebruiken zoals tinpic of imgur of dergelijke.
EDIT: Net even vertaalt, en blijkt dus letterlijk: hack-poging te heten.
Alsook heb ik geprobeerd te registreren met de link van servimg maar kon ik aleen maar inloggen, dus voor zover is er ook niets mee te doen.
Heel veel weet ik hier ook niet over, evenmin m'n broer(die weer 'es niet wil luisteren) dus veel kan ik je hierbij niet helpen.
Ik hoop dat je hier iets mee hebt.
Alsnog zou ik aanraden om 'es een ander soort uploader te gebruiken zoals tinpic of imgur of dergelijke.
EDIT: Net even vertaalt, en blijkt dus letterlijk: hack-poging te heten.
Okaidowolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 12-10-12
Oprichter : Nee
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wat ik mij afvraag is waarom veranderen ze dan de vaste foto uploader image shack in
www.servimg.com ?
De vorige deed het goed en al onze leden kende deze om te gebruiken.
www.servimg.com ?
De vorige deed het goed en al onze leden kende deze om te gebruiken.
Laat jullie even weten dat de vaste foto uploader weer terug staat op image shack,dus probleem opgelost.
Soortgelijke onderwerpen
» Tinypic foto uploader werkt niet
» uploaden van foto's
» foto op portal
» Bekijk foto's van gebruiker
» foto plaatsen
» uploaden van foto's
» foto op portal
» Bekijk foto's van gebruiker
» foto plaatsen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: