Bekijk foto's van gebruiker
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Bekijk foto's van gebruiker
Is het mogelijk dat je alleen foto's ziet van een gebruiker
zoals hier (zie onder de foto)
als je klikt op foto's dan zie je alle foto's van deze gebruiker
http://www.photodrome.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=50610&sid=b01b86683815daabc8c90443bcd91339
zoals hier (zie onder de foto)
als je klikt op foto's dan zie je alle foto's van deze gebruiker
http://www.photodrome.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=50610&sid=b01b86683815daabc8c90443bcd91339
Re: Bekijk foto's van gebruiker
Ik snap niet goed wat je bedoeld, wat je me laat zien is gewoon een topic.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Onderaan elk berichtje zie je foto's staan. Als je daar op klikt krijg je alle foto's te zien die de gebruiker geplaatst heeft.
Net zoals bij statistieken waar je de berichten kan zien van die gebruiker. Dus mijn vaag is of er een mogelijkheid is dat je alleen foto's ziet die de gebruiker gepost heeft.
Net zoals bij statistieken waar je de berichten kan zien van die gebruiker. Dus mijn vaag is of er een mogelijkheid is dat je alleen foto's ziet die de gebruiker gepost heeft.
Zover ik weet is dat niet mogelijk het forum van het ene forum is niet van Actieforum maar je zou misschien wel de Galerij optie aan kunnen zetten daarin kunnen leden ook albums starten.
> Beheerderspaneel
> Modules
> Galerij
> Beheerderspaneel
> Modules
> Galerij
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tja ik denk niet dat het mogelijk is maar misschien weet iemand anders het.
Joost- Beheerder
-
Soortgelijke onderwerpen
» Bekijk de ranglijst van leden op punten
» IP van een gebruiker?
» Vraag
» Gebruiker instellingen.
» breedte van forum aanpassen aan schermresolutie gebruiker
» IP van een gebruiker?
» Vraag
» Gebruiker instellingen.
» breedte van forum aanpassen aan schermresolutie gebruiker
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: