uploaden van foto's
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
uploaden van foto's
vroeger kon ik bij het uploaden van foto's gebruik maken van Servimg, nu is dat blijkbaar veranderd naar ImageShack
hoe kan ik Servimg terugkrijgen op mijn forum ? ik vind ImageShack te omslachtig...
hoe kan ik Servimg terugkrijgen op mijn forum ? ik vind ImageShack te omslachtig...
Laatst aangepast door tseef op wo 1 sep 2010 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
tseef- Forumlid
-
Registratie : 04-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: uploaden van foto's
Alleen als admin van een forum kan je nog vie servimg uploaden, de gebuikers etc, kunnen idd alleen via imageshack uploaden.
Dit is al enige tijd geleden veranderd.
Dit is al enige tijd geleden veranderd.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Foto uploaden
» uploaden bij servimg.com
» Uploaden van bestanden op Actieforum
» Ik kan niet uploaden via Flickr
» het uploaden van een foto/plaatje
» uploaden bij servimg.com
» Uploaden van bestanden op Actieforum
» Ik kan niet uploaden via Flickr
» het uploaden van een foto/plaatje
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: