Hoe maak je iets dat moderators bijvoorbeeld berichten kunnen sturen.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Hoe maak je iets dat moderators bijvoorbeeld berichten kunnen sturen.
Hey hoi,
Als eerste heb ik een vraag.
Kan je iets maken bijvoorbeeld als moderators of een medewerker iemand wilt waarschuwen met een bericht dat ie dat met een melding systeem stuurt en dat die gebruiker het op zijn scherm krijgt met een knopje met Ok dat de bericht weer weggaat.
Snapt iemand wat ik bedoel? zet berichten neer
Gr Checker,
Als eerste heb ik een vraag.
Kan je iets maken bijvoorbeeld als moderators of een medewerker iemand wilt waarschuwen met een bericht dat ie dat met een melding systeem stuurt en dat die gebruiker het op zijn scherm krijgt met een knopje met Ok dat de bericht weer weggaat.
Snapt iemand wat ik bedoel? zet berichten neer
Gr Checker,
Laatst aangepast door Checker, op do 26 sep 2013 - 19:48; in totaal 3 keer bewerkt
Re: Hoe maak je iets dat moderators bijvoorbeeld berichten kunnen sturen.
oké ik wacht nog steeds op antwoord ;c
Gelieve niet dubbelposten! Er is een knop in je bericht beschikbaar om je bericht te voorzien van nieuwe informatie. |
Ik snap je niet helemaal leg het beter uit.
Gideon.- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 27
Registratie : 16-06-13
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kan je iets maken dat moderators en beheerders medewerkers enzo alleen Meldingen naar elkaar kan verzenden Medewerker melding bedoel ik dus dat die Gebruiker gelijk de bericht voor zich krijgt waarschuwing ofzo en om het weg te halen klik je op Ok sorry dat ik zo onduidelijk ben
Bedoel je dat je een waarschuwing systeem stuurt?
Gideon.- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jaa en staat er Bericht van de Staff. en schrijf je zelf de melding op en stuur je he tnaa reen gebruiker
Sorry maar ik vind er niks van. Je Kan wel een PM stuuren en dan krijg je een pop up
Als je dat wilt doe je het zo:
Maak een nieuwe Pagina en plak daarin deze code:
Als je dat wilt doe je het zo:
Beheerderspaneel Modules HTML & JAVASCRIPT Javascript code beheer |
- Code:
$(function() {
if (document.getElementById('i_icon_mini_new_message')) alert('You have new messages!');
});
Gideon.- Actief Forumlid
-
Nee sorry Oussi dat bedoel ik niet maar ik gebruik dat wel nu op al me pagina's weetje wat ik bedoel? Ik bedoel iets alleen voor de medewerkers. Dat de medewerkers bericht sturen bijvoorbeeld ze schrijven Hou op met dat gedoe! Anders krijg je een ban. Zoiets bedoel ik ik hoop dat je iets kan doen
Ja maar ik denk dat niet kan.
Ik heb naar een oplossing zitten zoeken
maar helaas geen resultaat. Sorry voor het ongemak.
Ik heb naar een oplossing zitten zoeken
maar helaas geen resultaat. Sorry voor het ongemak.
Gideon.- Actief Forumlid
-
Als uw aanvraag opgelost is, gelieve dan het topic als opgelost te markeren! Hoe doe ik dit? Klik hier |
Gideon.- Actief Forumlid
-
Aanvraag opgelost en gesloten. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
» kunnen geen berichten meer plaatsen
» Hoe kan het dat mensen geen berichten kunnen platen
» Sorry, alleen beheerders kunnen berichten verwijderen in dit forum.
» Link niet naar nieuwe tabblad sturen
» kunnen geen berichten meer plaatsen
» Hoe kan het dat mensen geen berichten kunnen platen
» Sorry, alleen beheerders kunnen berichten verwijderen in dit forum.
» Link niet naar nieuwe tabblad sturen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: