kunnen geen berichten meer plaatsen
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
kunnen geen berichten meer plaatsen
Vandaag een uurtje geleden of zo heeft er een update plaats gevonden, dut kunnen we zien aan de icoontjes die boven het tekst veld staan.
echter als wij nu een bericht in een topic willen plaatsen krijgen we een melding in rood kleurige letters.
Namelijk deze
Je moet een bericht typen bij het plaatsen van een bericht
Nu kunnen we geen berichten meer plaatsen.
Werken jullie nog aan deze update of moeten we misschien nu iets in de configuratie wijzigen?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt.
echter als wij nu een bericht in een topic willen plaatsen krijgen we een melding in rood kleurige letters.
Namelijk deze
Je moet een bericht typen bij het plaatsen van een bericht
Nu kunnen we geen berichten meer plaatsen.
Werken jullie nog aan deze update of moeten we misschien nu iets in de configuratie wijzigen?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt.
Re: kunnen geen berichten meer plaatsen
Wat ik begreep van de Engelse, Franse en Duitse ondersteun was dat de editor nog in een beta test fase was.
Waarschijnlijk word er inderdaad nog aan gewerkt.
Mag ik vragen op welk forum hij dit doet?
Waarschijnlijk word er inderdaad nog aan gewerkt.
Mag ik vragen op welk forum hij dit doet?
Gast- Gast
Ik heb me aangemeld met Stefan Salvatore,
dan wil ik namelijk ook heel even kijken of hij bij mij dezelfde melding geeft.
dan wil ik namelijk ook heel even kijken of hij bij mij dezelfde melding geeft.
Gast- Gast
Ik heb inderdaad ook geprobeerd met een reactie en topic,
maar via beide lukt het op de een of andere manier niet.
Bij "voorbeeld" dan is mijn bericht verdwenen.
En als ik op verzenden klik, moet ik inderdaad een bericht invoeren.
Terwijl het mij lijkt, als ik als normale user alles bekijk, dingen goed ingesteld staan.
Is er nog wat veranderd op het beheerderspaneel afgelopen paar uur?
maar via beide lukt het op de een of andere manier niet.
Bij "voorbeeld" dan is mijn bericht verdwenen.
En als ik op verzenden klik, moet ik inderdaad een bericht invoeren.
Terwijl het mij lijkt, als ik als normale user alles bekijk, dingen goed ingesteld staan.
Is er nog wat veranderd op het beheerderspaneel afgelopen paar uur?
Gast- Gast
Nee al weken niks veranderd aan het beheerders paneel, alleen mensen geactiveerd.
Alleen na dat de storing was opgetreden de toolbar aan en uit gezet, wist niet precies wat het was. Meer niet.
Edit,
Vandaag om half twaalf heb ik nog een bericht kunnen plaatsen in een topic. om half 1 de eerste melding dat men niks meer kon schrijven op het forum.
Op mijn forum avh4.actieforum.com exact hetzelfde probleem
Alleen na dat de storing was opgetreden de toolbar aan en uit gezet, wist niet precies wat het was. Meer niet.
Edit,
Vandaag om half twaalf heb ik nog een bericht kunnen plaatsen in een topic. om half 1 de eerste melding dat men niks meer kon schrijven op het forum.
Op mijn forum avh4.actieforum.com exact hetzelfde probleem
Liever niet dubbelposten, ik voeg je berichten bij elkaar liever de Bewerk knop gebruiken de volgende keer.
Ik zal overigs zo kijken naar het probleem.
Ik zal overigs zo kijken naar het probleem.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb net nog weer gekeken en ik kon een privé bericht sturen.
Maar ook weer topics plaatsen.
Wat het geweest is, weet ik niet, maar het kan best te maken hebben gehad met het aanzetten van de switch knop.
Ik denk dat het handiger is om de "Switch Editor Mode" knop aan te laten zetten door elke user.
Maar ook weer topics plaatsen.
Wat het geweest is, weet ik niet, maar het kan best te maken hebben gehad met het aanzetten van de switch knop.
Ik denk dat het handiger is om de "Switch Editor Mode" knop aan te laten zetten door elke user.
Gast- Gast
Die geeft de functies en instellingen van de vorige Editor weer.
Dus codes, bepaalde lettertypes zoals times new roman als dat als 1e lettertype ingesteld is.
Dus codes, bepaalde lettertypes zoals times new roman als dat als 1e lettertype ingesteld is.
Gast- Gast
Oke thanks, dan ga ik dat plaatsen op het forum. Dan kunnen de leden dat allemaal aanzetten.
Dit topic kan denk ik gesloten worden.
Dank jullie wel voor al jullie support.
Dit topic kan denk ik gesloten worden.
Dank jullie wel voor al jullie support.
De update heeft ook als gevolg dat ik geen pm meer kan versturen. Ik kan niets tikken in het intikvak en de pc loopt compleet vast.
Ja al verschillende keren geprobeerd maar zodra ik de pm wil beantwoorden reageert de pc niet meer. Kan alleen met ctrl-alt-del
Niemand verder heeft er last zover ik weet maar het is gekomen na de nieuwe editor.
Ook hier kan ik geen pm's sturen
Niemand verder heeft er last zover ik weet maar het is gekomen na de nieuwe editor.
Ook hier kan ik geen pm's sturen
Ook ik kan geen Pm's sturen zal deze truc even proberen
Ik heb geen rechten om pm te versturen
Ik heb geen rechten om pm te versturen
Laatst aangepast door Joost op do 13 jun 2013 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Niet dubbelposten, bericht samengevoegd!)
Op het eng. forum is een heel topic met heel veel problemen en klachten over de nieuwe editor.
het schijnt een betaversie te zijn met veel bugs.
Ik kan dus geen enkele pm versturen in IE dan bevriest de pagina en kan ik er alleen met crtl-alt-del uitkomen.
Wat ik niet snap is waarom ze een betaversie erop zetten en niet eerst goed testen.
Er staat wel een code om de smilies groot te krijgen.
Het staat er overigens vol met codes om kleuren etc aan te passen. Verwachten ze nu dat iedereen maar weet hoe je met codes moet omgaan?
het schijnt een betaversie te zijn met veel bugs.
Ik kan dus geen enkele pm versturen in IE dan bevriest de pagina en kan ik er alleen met crtl-alt-del uitkomen.
Wat ik niet snap is waarom ze een betaversie erop zetten en niet eerst goed testen.
Er staat wel een code om de smilies groot te krijgen.
Het staat er overigens vol met codes om kleuren etc aan te passen. Verwachten ze nu dat iedereen maar weet hoe je met codes moet omgaan?
Er zijn inderdaad heel erg veel problemen met de nieuwe editor. Het staat er vol van overal.
Op dit moment is er niets wat wij kunnen doen. We hebben de problemen doorgestuurd naar het Engelse Forum, in de hoop dat zij er iets aan gaan doen.
We kunnen nu helaas alleen maar hopen dat ze bijvoorbeeld de optie maken om de nieuwe editor uit te schakelen en de oude terug te krijgen.
Op dit moment is er niets wat wij kunnen doen. We hebben de problemen doorgestuurd naar het Engelse Forum, in de hoop dat zij er iets aan gaan doen.
We kunnen nu helaas alleen maar hopen dat ze bijvoorbeeld de optie maken om de nieuwe editor uit te schakelen en de oude terug te krijgen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Zoveel kritiek kan toch niet genegeerd worden zou ik denken. We zullen geduld moeten hebben.
wat ik niet snap is, we kiezen voor gemak een kant en klaar forum en moeten nu door deze nieuwe editor een hoop gaan aanpassen met codes.
Nemen ze maar aan dat iedereen dat zomaar kan?
En wat als we dat niet aanpassen?
Het werkte voorheen toch ook zonder als die codes?
Het lijkt me toch niet de bedoeling dat we van alles moeten gaan aanpassen bij een gedownload forum.
Tenminste dat was niet mijn bedoeling toen ik voor zo'n forum koos, of begrijp ik iets niet goed?
Nemen ze maar aan dat iedereen dat zomaar kan?
En wat als we dat niet aanpassen?
Het werkte voorheen toch ook zonder als die codes?
Het lijkt me toch niet de bedoeling dat we van alles moeten gaan aanpassen bij een gedownload forum.
Tenminste dat was niet mijn bedoeling toen ik voor zo'n forum koos, of begrijp ik iets niet goed?
Er is een speciaal topic gemaakt waar alleen vragen over de editor gepost kunnen worden om het overzichtelijk te houden.
Klik hier om naar dat topic te gaan, deze is ook globaal ingesteld.
=> Topic gesloten
Klik hier om naar dat topic te gaan, deze is ook globaal ingesteld.
=> Topic gesloten
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Geen berichten meer kunnen plaatsen door leden.
» kunnen geen foto's meer plaatsen in galerij
» Hoe kan het dat mensen geen berichten kunnen platen
» nieuwe leden kunnen geen links plaatsen
» nieuwe leden kunnen geen foto's plaatsen??
» kunnen geen foto's meer plaatsen in galerij
» Hoe kan het dat mensen geen berichten kunnen platen
» nieuwe leden kunnen geen links plaatsen
» nieuwe leden kunnen geen foto's plaatsen??
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: