facebook intergratie
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
facebook intergratie
Hallo
deze middag deed ik de instelling voor de facebook app.
Alles gedaan zoals het hoort,maar ik kan nergens op mijn forum iets ervan terug vinden.
Ook op facebook zijn de codes verschenen die ik diende te zetten op het forum zoals de IDcode en de secretcode.Heb dat allemaal kunnen doen maar ik zie het nergens staan.
Wat doe ik verkeerd.??
Mijn forum is te vinden op: scid.do-goo.com
deze middag deed ik de instelling voor de facebook app.
Alles gedaan zoals het hoort,maar ik kan nergens op mijn forum iets ervan terug vinden.
Ook op facebook zijn de codes verschenen die ik diende te zetten op het forum zoals de IDcode en de secretcode.Heb dat allemaal kunnen doen maar ik zie het nergens staan.
Wat doe ik verkeerd.??
Mijn forum is te vinden op: scid.do-goo.com
Laatst aangepast door doomwad op za 7 jan 2012 - 13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Re: facebook intergratie
De Facebook App is ervoor zodat men kan inloggen op je forum met een Facebook account. Je kunt dit terug vinden in je ''Profiel Bewerken''
Daar kun je aanvinken of je in het vervolg met Facebook wilt inloggen.
Wanneer je nu gaat inloggen heb je de optie ''Inloggen met Facebook''
Wanneer een lid dat heeft geactiveerd in het ''Profiel bewerken'' kan dat lid met Facebook inloggen.
Daar kun je aanvinken of je in het vervolg met Facebook wilt inloggen.
Wanneer je nu gaat inloggen heb je de optie ''Inloggen met Facebook''
Wanneer een lid dat heeft geactiveerd in het ''Profiel bewerken'' kan dat lid met Facebook inloggen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: