Facebook bij het beheerderspaneel
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Facebook bij het beheerderspaneel
Sinds deze week heb ik een Facebook pagina aangemaakt voor mijn forum en mijzelf dus ik ben nog redelijk nieuw met de materie
en nu zag ik in het beheerders paneel mij de modules Facebook staan, iemand die hier al iets mee gedaan hebt ?
wat is de bedoeling en wat moet je doen ?
en nu zag ik in het beheerders paneel mij de modules Facebook staan, iemand die hier al iets mee gedaan hebt ?
wat is de bedoeling en wat moet je doen ?
Re: Facebook bij het beheerderspaneel
Die optie is om mensen toe te laten zich in te loggen op je forum via Facebook.
Dus wanneer iemand is ingelogd op Facebook, dan hoeft diegene alleen maar op het knopje ''Inloggen met Facebook'' te klikken, en dan logt hij automatisch in, zonder een gebruikersnaam of wachtwoord te moeten invoeren.
Wel moet een lid zich er eerst eenmalig voor inschrijven.
Dus wanneer iemand is ingelogd op Facebook, dan hoeft diegene alleen maar op het knopje ''Inloggen met Facebook'' te klikken, en dan logt hij automatisch in, zonder een gebruikersnaam of wachtwoord te moeten invoeren.
Wel moet een lid zich er eerst eenmalig voor inschrijven.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Kan het beheerderspaneel niet in
» Beheerderspaneel
» Kleur BeheerdersPaneel
» Het vertalen van het beheerderspaneel.
» vraag over beheerderspaneel
» Beheerderspaneel
» Kleur BeheerdersPaneel
» Het vertalen van het beheerderspaneel.
» vraag over beheerderspaneel
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: