3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Heey iedereen,
Ik heb nu meerdere keren geprobeerd facebook te gebruiken op mijn forum maar elke keer krijg ik een error pagina als ik alles heb ingevuld... Hoe kan dit?
Gr,
Ik heb nu meerdere keren geprobeerd facebook te gebruiken op mijn forum maar elke keer krijg ik een error pagina als ik alles heb ingevuld... Hoe kan dit?
Gr,
mentimjojo- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 11-09-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Facebook
Ik zal het eens nakijken deze week, (ben wel erg druk, dus even geduld)
Zelf is het mij wel gelukt, maar weet niet of ik die extra optie handig vindt.
hier is de tut, die voor mij werkte
http://help.forumotion.com/frequently-asked-questions-f5/facebook-connect-t73698.htm
Zelf is het mij wel gelukt, maar weet niet of ik die extra optie handig vindt.
hier is de tut, die voor mij werkte
http://help.forumotion.com/frequently-asked-questions-f5/facebook-connect-t73698.htm
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 11-09-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
De uitleg is voor alle soorten fora, als je punbb en phpbb2 gebrukt, moet je van alles zelf aanpassen
Ik kreeg ook een blanke pagina, maar dan kun je dit doen.
If you get a blank page, you can then modify your application :
Ik kreeg ook een blanke pagina, maar dan kun je dit doen.
If you get a blank page, you can then modify your application :
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gelukt, Alleen merk ik wel dat ik nog niet kan inloggen via facebook, Want dan zegt die dat er een error is met playtopia.
Wat nu te doen?:$
Wat nu te doen?:$
-
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook video
» Facebook Connect
» facebook intergratie
» Facebook bij het beheerderspaneel
» Facebook button
» Facebook Connect
» facebook intergratie
» Facebook bij het beheerderspaneel
» Facebook button
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: