berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
hallo
ik heb een forum van jullie op mijn site-je
http://tazman74.funpic.org/
maar ik vroeg mijzelf af kan ik de funcie uitzetten dat niet geregistreerde gasten alle berichten kunnen bekijken:?:
dat maakt het wel wat makkelijker voor mijn wel gerigistreerde om vrij uit te kunnen praten
please can you help me whit this
TAZ
ik heb een forum van jullie op mijn site-je
http://tazman74.funpic.org/
maar ik vroeg mijzelf af kan ik de funcie uitzetten dat niet geregistreerde gasten alle berichten kunnen bekijken:?:
dat maakt het wel wat makkelijker voor mijn wel gerigistreerde om vrij uit te kunnen praten
please can you help me whit this
TAZ
tazman74- Nieuw Forumlid
Registratie : 15-04-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
Excuses voor het late antwoord.
Voor als het je zelf nog niet is gelukt:
- Ga naar Beheerderspaneel > Forum.
- Klik op de naam van een forum waarvan je de permissies wilt veranderen.
- Onder het formulier voor de titel en de omschrijving van het forum staat een formulier voor de forumpermissies.
- Kies één van onderstaande mogelijkheden:
1.
Zet "presets" op "Lezen & Write: geregistreerd" (als je wilt dat gasten wel kunnen zien dát het forum er is, maar de berichten niet kunnen lezen) of "Lezen & Write: geregistreerd [verborgen]" (als je wilt dat gasten ook niet kunnen zien dat het forum er is). Herhaal dit bij elk forum waarvan je de permissies wilt wijzigen.
2.
Zet "presets" op "geen" en stel daaronder de permissies in. Herhaal dit bij elk forum waarvan je de permissies wilt wijzigen.
Voor als het je zelf nog niet is gelukt:
- Ga naar Beheerderspaneel > Forum.
- Klik op de naam van een forum waarvan je de permissies wilt veranderen.
- Onder het formulier voor de titel en de omschrijving van het forum staat een formulier voor de forumpermissies.
- Kies één van onderstaande mogelijkheden:
1.
Zet "presets" op "Lezen & Write: geregistreerd" (als je wilt dat gasten wel kunnen zien dát het forum er is, maar de berichten niet kunnen lezen) of "Lezen & Write: geregistreerd [verborgen]" (als je wilt dat gasten ook niet kunnen zien dat het forum er is). Herhaal dit bij elk forum waarvan je de permissies wilt wijzigen.
2.
Zet "presets" op "geen" en stel daaronder de permissies in. Herhaal dit bij elk forum waarvan je de permissies wilt wijzigen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kajuzbonuz- Actief Forumlid
Leeftijd : 31
Registratie : 20-03-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: berichten bekijken voor gasten uitschakelen [opgelost]
Ik ga ervan uit dat dit probleem inmiddels is opgelost.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Berichten sinds laatste bezoek bekijken
» pribe berichten niet voor gasten
» Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
» Uitschakelen 'Resultaten Bekijken'
» Uitschakelen 'Resultaten bekijken'
» pribe berichten niet voor gasten
» Gebruikers kunnen berichten niet bekijken?
» Uitschakelen 'Resultaten Bekijken'
» Uitschakelen 'Resultaten bekijken'
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: